کرامت معلمان با مادیات سنجیده نمی شود

خبرگزاری شبستان: استاندار خراسان جنوبی بزرگترین سرمایه جامعه را معلمان دانست و گفت: کرامت و بزرگی معلمان با مادیات سنجیده نمی‌شود و ثروت معلمان؛ عزت و جایگاه‌شان در جامعه است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از بیرجند، وجه الله خدمتگزار امروز (13 اردیبهشت) به مناسبت هفته گرامیداشت مقام معلم در بازدید از مدرسه نمونه تربیت بیرجند اظهار داشت: معلمان باور قلبی را در زمینه درس خواندن و مسائل دینی در دانش‌آموزان تقویت کنند تا دانش‌آموزان با اعتقاد و علاقمندی در مدرسه و مراسم مذهبی شرکت کنند.


وی با بیان اینکه باید معلمان پرورش دهنده روح و روان دانش‌آموزان در مدارس باشند، افزود: پرورش روح و روان بزرگترین سرمایه‌ای است که معلمان به دانش‌آموزان می‌دهند و از این طریق نیروهای با انگیزه و امید به جامعه تحویل داده می‌شود.


استاندار خراسان جنوبی با اشاره به اینکه همه سرمایه‌ها مادی نیست، گفت: داشتن عالی‌ترین مدارج اداری در جامعه بدون تربیت کافی روح و روان بی‌ارزش است.


خدمتگزار با تاکید بر اینکه معلمان بالاترین جایگاه را در جامعه دارند، تصریح کرد: معلمان در همه شئونات زندگی دانش‌آموز نقش دارند و با ایفای درست این نقش می‌توانند بهترین و موثرترین فرد و مدیر را به جامعه تحویل می‌دهند.


وی با بیان اینکه دانش‌آموزان بهترین تاثیر را از رفتار و کردار معلمان می‌پذیرند، بیان کرد: معلمان می‌توانند جایگاه رفیعی در بین خانواده و دانش‌آموزان داشته باشند.


استاندار خراسان جنوبی بزرگترین سرمایه جامعه را معلمان دانست و متذکر شد: کرامت و بزرگی معلمان با مادیات سنجیده نمی‌شود و ثروت معلمان؛ عزت و جایگاه‌شان در جامعه است.


مدیرکل موزش و پرورش خراسان جنوبی نیز در این بازید گفت: استاد شهید مطهری نسبت به مسائل اسلام غیرت دینی داشتند.


عباس لامعی با بیان اینکه دانش و فرهنگ در خراسان جنوبی جایگاه زیادی دارد، خاطر نشان کرد: اندیشه و افکار شهید مطهری همچون خون در رگ‌های جامعه جریان دارد.


در پایان این بازدید از معلمان دبیرستان نمونه تربیت بیرجند تقدیر و قدرانی شد.

 

پایان پیام/

 


 

کد خبر 364211

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha