رعایت مفاهیم دینی در ارکان زندگی لازم است

خبرگزاری شبستان:‌ نماینده ولی فقیه در استان مرکزی و امام جمعه اراک گفت: رعایت مفاهیم دینی در همه ارکان زندگی انسان را به سعادت دنیوی و اخروی می رساند. ‌

به گزارش خبرگزاری شبستان از اراک،‌ آیت الله قربانعلی دری نجف آبادی، نماینده ولی فقیه در استان مرکزی و امام جمعه اراک امروز(17اردیبهشت) در جلسه درس اخلاق مدیران کل دستگاه های اجرایی استان گفت: در مناسبت های مختلف شعار نباید جایگزین عمل شود.


وی با بیان اینکه در مناسبت هایی مانند روز معلم و روز کارگر باید بیش از اینکه شعار داده شود برای رفع مشکلات این قشر کار شود و نیازی از نیازهای آنان برآورده شود فقط نباید در حد سخن باقی بماند.


آیت الله دری نجف آبادی در ادامه صبر و تحمل سختی ها را سبب رسیدن به درجات والا و کمال عنوان کرد و افزود: عزم و اراده راسخ به سادگی شکست پذیر نیست و انسان های برجسته با روحیه قناعت و استغناع طبع به سعادت نائل شدند.


وی به بهره گیری همگان از ماه های رجب، شعبان و شهر الله اکبر ماه مبارک رمضان تاکید کرد و گفت:‌ در این ماه ها خود را آماده کنیم برای ایجاد فضایی معنوی و همه دست به دست دهیم تا استان به نور میلاد امام علی(ع) و جواد الائمه(ع) نورانی شود.


امام جمعه اراک تصریج کرد:‌ مساجد و رسانه ها باید همسو با هم در لیالی قدر تشنگان دریای حقیقت را به سمت قله های بلند رهنمون سازند.


پایان پیام/

 

کد خبر 365641

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha