اختصاص 60 دستگاه اتوبوس به انتقال مردم به سالن مسابقات بین‌المللی قرآن

60 دستگاه اتوبوس در تهران و حومه با هماهنگی کمیته پشتیبانی سی و یکمین دوره مسابقات بین‌المللی قرآن کریم مردم و علاقه مندان به شرکت در مسابقات بین‌المللی قرآن کریم را به سالن اجلاس سران منتقل می‌ کنند.

به گزارش خبرگزاری شبستان، علی مومن زاده مسئول کمیته پشتیبانی سی و یکمین دوره مسابقات بین المللی قرآن، با بیان این مطلب افزود: کمیته پشتیبانی مسابقات در قالب 4 کارگروه ترابری، اسکان، سالن اجلاس و تشریفات، کار پشتیبانی و تدارکات سی و یکمین دوره مسابقات بین المللی قرآن را دنبال می‌کند.
وی با اشاره به اقدامات انجام شده در کارگروه ترابری کمیته پشتیبانی گفت: در بخش ترابری مسابقات با همکاری نهادهایی مانند سپاه پاسداران، نیروی انتظامی و شهرداری تهران مقرر شد که در طول برگزاری مسابقات بین المللی قرآن، 45 دستگاه اتوبوس از میادین اصلی شهر تهران و 15 اتوبوس از شهرهای حومه مانند کرج، ورامین، شهریار، ساوجبلاغ، لواسان و... مردم و علاقه‌مندان به حضور در مسابقات بین المللی قرآن را به سالن اجلاس سران انتقال دهند.
مومن زاده افزود: این اتوبوس ها به صورت روزانه پیش از آغاز مسابقات، علاقمندان را از مبادی تعیین شده به سالن اجلاس سران منتقل و پس از پایان مسابقات، به مبدا بازمی گردانند.


مسئول کمیته پشتیبانی سی و یکمین دوره مسابقات بین المللی قرآن با اشاره به اقدامات این کمیته در بخش اسکان داوران، متسابقان و میهمانان گفت: با پیگیری های انجام شده در کارگروه اسکان، هتل ارم برای اسکان متسابقان، هتل استقلال برای اسکان داوران خارجی و مهمانسرای احسان نیز برای اسکان گروه های تواشیح و نیز میهمانان ویژه مسابقات درنظر گرفته شده است.
وی با اشاره به اقدامات انجام شده در بخش کارگروه تشریفات مسابقات نیز گفت: با «سی آی پی» فرودگاه بین المللی امام خمینی(ره) که کار تشریفات میهمانان خارجی را انجام می دهد هماهنگی لازم انجام شده تا تمام داوران، متسابقان و میهمانان ویژه ای که از کشورهای مختلف برای شرکت در سی و یکمین دوره مسابقات بین المللی قرآن به کشورمان سفر می‌کنند از بدو ورود تشریفات لازم انجام و و ضمن پذیرایی به هتل‌هایی که جهت اسکان آنان درنظر گرفته شده منتقل شوند.
مومن زاده در پایان تاکید کرد: کمیته پشتیبانی سی و یکمین دوره مسابقات بین المللی قرآن تمام توان خود به کار خواهد بست تا بزرگترین رویداد قرآنی جهان اسلام باشکوه تمام و همانگونه که شایسته ایران اسلامی است برگزار شود.
 

پایان پیام

کد خبر 369175

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha