کتاب زندگی نامه و مبارزات آیت الله مشگینی رونمایی می شود

خبرگزاری شبستان: مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل از رونمایی کتاب زندگی نامه و مبارزات آیت الله مشگینی تالیف آقای درازی همزمان با برگزاری کنگره آیت الله مشگینی خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اردبیل، سید ناصر اسحاقی، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل ظهر امروز( 30 اردیبهشت) در نشست خبری با خبرنگاران و اصحاب قلم و رسانه، اظهارکرد: هشت جلد تفسیر روان و 57 عنوان کتاب آیت الله مشگینی در کنگره بزرگداشت وی در شهر قم که در تاریخ 25 اردیبهشت ماه سالجاری برگزار شد، رونمایی شده است و این کتاب نیز جزو آن 57 عنوان است.


وی، با بیان اینکه برگزاری کنگره آیت الله مشگینی رویداد عظیم فرهنگی برای استان اردبیل به شمار می رود، ادامه داد: برگزاری این کنگره مصوب شورای فرهنگ عمومی استان در دی ماه سال 91 است.


اسحاقی، با اعلام اینکه این کتاب به روایت مرکز اسناد و دارالحدیث شهر قم تالیف شده است، افزود: آیت الله ری شهری، آیت الله حائری و آیت الله قاضی عسگری از شهر قم و آیت الله موسوی از تهران میهمان ویژه این کنگره هستند که روز پنج شنبه اول خرداد در اردبیل برگزار می شود.


مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل، با اشاره به برنامه های جانبی این کنگره، تصریح کرد: برگزاری مسابقه کتاب خوانی و معرفی مفاخر، چهره های علمی، فرهنگی، فقهی و مذهبی استان اردبیل به میهمانان این کنگره و شناساندن ظرفیت های هنری و فرهنگی این استان از برنامه های در نظر گرفته شده است.


پیگیر حضور آیت الله اجاق نژاد نماینده مقام معظم رهبری در جمهوری آذربایجان هستیم

این مقام مسئول، با بیان اینکه پیگیر حضور آیت الله اجاق نژاد، نماینده مقام معظم رهبری در جمهوری آذربایجان در این کنگره هستیم، گفت: مسابقه کتاب خوانی این کنگره با همکاری حوزه هنری برگزار می‌شود و حوزه هنری جزوه ای از حکایت های تربیتی آیت الله مشگینی را تدوین کرده که از طریق سایت صدا و سیما اعلام می شود.


اسحاقی در پایان این همایش خاطر نشان کرد: شرکت کنندگان در این مسابقه تا نیمه شعبان فرصت دارند تا پاسخنامه های خود را به یکی از ادارت فرهنگ و ارشاد در شهرستان ها ارسال کنند.


پایان پیام/

 

کد خبر 369192

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha