قدردانی اعضای فراکسیون گردشگری مجلس از سازمان میراث فرهنگی

خبرگزاری شبستان: اعضای فراکسیون گردشگری مجلس شورای اسلامی از سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری به خاطر خدمات چشمگیر به هموطنان و مسافران و فعالیتهای قابل توجه در ایام تعطیلات نوروز تشکر و قدردانی کردند.

به گزارش خبرگزاری شبستان، نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی در دیدار نمایندگان مجلس شورای اسلامی با مسعود سلطانی فر معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان میراث فرهنگی گفت: در پیام تقدیر و تشکر نمایندگان مجلس شورای اسلامی از ارگانها و سازمانهای دست اندرکار در سفرهای نوروز 1393، اقدامات، فعالیتها و نام سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری از قلم افتاده بود که من به این دلیل عذرخواهی می‌کنم.

 

غلامعلی جعفرزاده افزود: در پیامی که برای تقدیر از دست اندرکاران سفرهای نوروز1393 از سوی نمایندگان مجلس منتشر شد نام سازمان میراث فرهنگی از قلم افتاد که به این دلیل از مسئولان این سازمان عذرخواهی می کنیم.

 

وی ادامه داد: وظیفه ما بود که نام سازمان میراث فرهنگی را در این پیام بیاوریم و این قصور از جانب ما بود.

 

نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی با بیان موفقیت‌های مسعود سلطانی‌فر در مسئولیت‌های گذشته و اقدامات وی در دوران تصدی استانداری در استان گیلان، تصریح کرد: با توجه به اینکه گردشگری به دلیل نوع نگاه و تفکری که در جامعه وجود داشته، بکر باقی مانده است، نمایندگان عضو فراکسیون گردشگری این آمادگی را دارند که در جهت کمک به اقدامات و فعالیت های سازمان میراث فرهنگی گامهای موثری بردارند.

 

وی بحث تغییر نگرش در حوزه گردشگری را بسیار حائز اهمیت دانست و یادآور شد: موضوع فرهنگسازی در حوزه گردشگری بسیار مهمتر از تکمیل زیرساخت‌هاست.

 

جعفرزاده ادامه داد: در حوزه گردشگری بستر بسیار مناسبی برای ایجاد اشتغال و ارزآوری وجود دارد که باید مورد بررسی و پیگیری بیشتر قرار گیرد.

 

بر اساس این گزارش جمعی دیگر از نمایندگان عضوفراکسیون گردشگری مجلس شورای اسلامی نیز در دیدار با سلطانی فر از تلاشهای سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری در ایام نوروز تشکر و قدردانی کردند.

 

پایان پیام/

کد خبر 369674

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha