نشست هم اندیشی بنیاد شهید و امور ایثارگران با صدا و سیمای استان

خبرگزاری شبستان: نشست هم اندیشی بنیاد شهید و امور ایثارگران با صدا و سیمای استان مرکزی (1 خرداد) در سالن جلسات بنیاد شهید و امور ایثارگران استان مرکزی برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از اراک، حجت الاسلام حسن هنرمند، مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان مرکزی در سخنانی ضمن تقدیر از همکاری و همدلی صدا و سیما با خانواده شهدا و ایثارگران گفت: معرفی شهدای استان و بیان خاطرات و زندگی و وصایای این عزیزان راه موثری در راستای ترویج فرهنگی ایثار و شهادت است.

وی با اشاره به اینکه استان مرکزی نقش موثر و برجسته ای در دوران انقلاب و جنگ تحمیلی داشته است، ادامه داد: این استان 5 هزار و 217 شهید تقدیم انقلاب کرده است.


حجت الاسلام هنرمند، با بیان اینکه استان مرکزی 13 هزار و 835 نفر جانباز دارد، افزود: 762 آزادده و 80 هزار رزمنده نیز از یادگاران دوران انقلاب جنگ تحمیلی هستندکه معرفی رشادت ها و از خودگذشتگی این عزیزان به نسل جوان ضروری است.


مدیر کل بنیاد شهید و امرو ایثارگران استان مرکزی امنیت و آرامش کنونی ملت ایران را مدیون خون پاک شهیدان و رشادت های جانبازان و ایثارگران دانست و گفت: حفظ و حراست از این ارزش ها وظیفه ای همگانی است.


وی افزود: نسل جوان جامعه اسلامی ایران باید بدانند که درخت تنومند انقلاب با خون شهیدان آبیاری شده است و باید قدر آن را دانسته و از آن پاسداری کنند.

مدیر کل بنیاد شهید و امرو ایثارگران استان مرکزی ادامه داد: زنده نگاه داشتن نام و یاد شهدا وظیفه‌ای ملی بوده است  و تمامی افراد جامعه نسبت به آرمان‌های بلند شهدا مسئولند.

وی با اشاره به اینکه شهدا با رشادت و شجاعت از مال و جان خویش گذشته و حفظ کیان اسلام و انقلاب را در‌‌‌‌‌‌‌نظر گرفتند، افزود: حرکت در مسیر شهدا و تحقق اهداف این عزیزان با عزم ملی و تلاشی مضاعف محقق می‌شود.
 

پایان پیام/

کد خبر 369920

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha