مراسم یادبود یکمین سالگرد درگذشت کشته شدگان واقعه برمشور برگزار شد

خبرگزاری شبستان: مراسم یادبود یکمین سالگرد درگذشت کشته شدگان واقعه سایت دفن زباله شیراز (برمشور) امروز (1خرداد) به همت شهرداری شیراز در حرم مطهر حضرت سیدعلاالدین حسین (ع) برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، مراسم یادبود یکمین سالگرد درگذشت کشته شدگان واقعه سایت دفن زباله شیراز (برمشور) امروز (1خرداد) به همت شهرداری شیراز در حرم مطهر حضرت سیدعلاالدین حسین (ع) برگزار شد.


در این مراسم که با مداحی و سخنرانی نیز همراه بود، مهندس علیرضا پاک فطرت، شهردار شیراز، مهندس محمد فرخ زاده، معاون فرهنگی و اجتماعی شهرداری، مهندس روح الله خوشبخت، مدیر سازمان پسماند شهرداری و رامین طالبی، مدیر آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شیراز حضور داشتند.


خاطر نشان می شود، اول خرداد سال گذشته 12 نفر اعم از آتش نشان، کارمند سایت دفن زباله و فضای سبز در زیر انبوهی از زباله گرفتار شدند که در ساعت های اولیه 5 نفر از این افراد نجات یافتند و جستجو برای یافتن هفت نفر دیگر به ماراتنی عظیم در میان 400 هزار تن زباله بدل شد و تا 2 روز بعد جستجو برای اجساد این افراد ادامه یافت و در روز پنجم خرداد ماه نیز مراسم تشییع و تدفین این افراد با حضور مهندس صادق عابدین، استاندار وقت فارس و دیگر مسئولین برگزار شد.


پایان پیام/

کد خبر 369933

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha