کانون های مساجد بستری برای ترویج سبک زندگی اسلامی در جامعه

خبرگزاری شبستان: مسئول دبیرخانه کانون های مساجد آذربایجان غربی گفت: با ترویج سبک زندگی اسلامی در بین جوانان و آشنایی آنان با فلسفه اسلام می توان از بروز برخی از مشکلات در جامعه جلوگیری کرد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از ارومیه، حجت الاسلام اباذر بیگی، مسئول دبیرخانه کانون های فرهنگی و هنری مساجد آذربایجان غربی صبح امروز(4 خرداد) در بازدید از کانون حکمت روستای گردآباد شهرستان ارومیه، گفت: کانون های مساجد با اجرای برنامه های فرهنگی سعی دارند جوانان را به سمت مساجد جذب کرده و با آگاهی بخشی به آنان گام بلندی در راستای مقابله با هجمه های فرهنگی بردارند.

 

وی افزود: کانون های مساجد ظرفیتی است که باید با همبستگی دیگر نهادهای مسجدی جایگاه خود را بهتر در جامعه پیدا کند.

 

حجت الاسلام بیگی اضافه کرد: با توسعه کانون های مساجد در مناطق روستایی سعی داریم از ظرفیت روستاها در راستای اجرای برنامه های فرهنگی بیش تر بهره مند شویم زیرا روستاها پتانسل های خوبی برای اجرای برنامه های فرهنگی دارند.

 

این مسئول ادامه داد: مساجد به عنوان بزرگ ترین مراکز دینی نقش موثری در فرهنگ عمومی جامعه دارند و از صدر اسلام محل تجمع و تصمیم گیری برای مسلمانان محسوب می شود.

 

وی تصریح کرد: کانون‌های مساجد به عنوان یکی از بزرگ ترین پایگاه های فرهنگی در جامعه می توانند در تحقق منویات مقام معظم رهبری نقش به سزایی را ایفا کنند.

 

گفتنی است، در این بازدید از مادر شهید بهمن عالی نژاد تجلیل شد.


پایان پیام/


 

کد خبر 370624

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha