مردم ایران بسیار قرآن دوست هستند

خبرگزاری شبستان: حاج معروف بن حاج چوچو گفت: عامل اصلی اتحاد مسلمانان در ایران قرآن است. امیدوارم مسلمانان جهان با تمسک به این کتاب آسمانی هرچه بیشتر در راه رسیدن به وحدت گام بردارند.

حاج معروف بن حاج چوچو، نماینده کشور برونئی در سی و یکمین دوره مسابقات بین‌المللی قرآن کریم در گفت‌وگو با خبرنگار قرآن و معارف خبرگزاری شبستان گفت: ایران را دوست دارم از یکی دوستان قدیمی‌ام شنیده بودم که زندگی در ایران بسیار سخت است در صورتی که با حضور در مسابقات بین‌المللی قرآن متوجه شدم زندگی در این کشور خیلی خوب است.

نماینده رشته قرائت کشور برونئی در مسابقات بین‌المللی قرآن کریم ایران تصریح کرد: تعادل و اتحاد در زندگی از ویژگی‌های خوب ایرانیان است که در برخورد اول کاملا مشهود است و این مسئله کمتر در کشورهای دیگر دیده می‌شود، این وضعیت زندگی در این کشور بسیار خوب است.

وی با اشاره به قرآن‌دوستی ایرانیان گفت: عامل اصلی اتحاد مسلمانان در ایران قرآن است. امیدوارم مسلمانان جهان با تمسک به این کتاب آسمانی هرچه بیشتر در راه رسیدن به وحدت گام بردارند.

حاج چوچو با اشاره به نحوه دعوت از متسابقین مسابقات بین‌المللی قرآن کریم اظهار داشت: دعوت متسابقین از کشورهای مختلف و حضور نمایندگانی از چهار قاره جهان نشانه قدرت و قوت این کشور در برگزاری مسابقات قرآن را سخت‌گیری و دقت نظر مسئولان برگزاری مسابقات در گزینش متسابقین نیز از دیگر ویژگی‌های مسابقات بین‌المللی قرآن ایران است.

شایان ذکر است، حاج معروف بن حاج چوچو از سن 7 سالگی قرآن را فرا گرفته و الان 35 سال دارد. وی که در خانه اقدام به آموزش قرآنی کرده و بعد از فراگیری اصول ابتدایی به مدارس خاص آموزش قرآن برای آموزش علمی این کتاب آسمانی مراجعه کرده است. وی حتی به کشور مالزی برای آموزش قرآن رفته است.
 

کد خبر 372149

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha