سخنرانان 25امین سالگرد ارتحال امام خمینی(ره) در مرکز مازندران مشخص شد

خبرگزاری شبستان: مراسم 25امین سالگرد ارتحال امام خمینی(ره) و 51امین سالگرد قیام 15خرداد با حضور آیت الله رسولی محلاتی و حجت الاسلام قاضی عسگر در ساری برگزار می شود.

محمد جونیان، مسئول کمیته خبری نماینده ولی فقیه در مازندران امروز(11خرداد) در گفتگو با خبرنگار شبستان از برگزاری مراسم گرامیداشت بیست و پنجمین سالگرد ارتحال حضرت امام خمینی(ره) و پنجاه و یکمین سالروز قیام الهی 15خرداد سال 42 امام شهیدان و شهدای راه امام(ره) در روز 12 خرداد در مجتمع اهل بیت ساری و عصر 13 خرداد در مصلی ساری خبر داد .


وی اظهار داشت: اندیشه های والای امام نه تنها در مرزهای جغرافیایی کشور محدود نشد، بلکه با عبور از منطقه ذهن انسان های آزاده را نیز به خود معطوف کرده است.


جونیان، زنده نگه داشتن آرمان حضرت امام(ره) و نشر اندیشه های بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی را از اهداف برگزاری مراسم های ارتحال امام(ره) در این استان برشمرد و گفت: در این راستا روز دوشنبه 12خرداد ماه از ساعت 11تا14 با حضور آیت الله رسولی محلاتی در مجتمع اهل بیت (ع) شهرستان ساری مراسم باشکوهی برگزار خواهد شد.


وی همچنین افزود: مراسم سالگرد امام خمینی(ره) و 51امین سالگرد قیام 15خرداد روز سه شنبه 13خرداد ماه جاری همزمان با اقامه نماز مغرب و عشاء با حضور حجت الاسلام و المسلمین قاضی عسگر، معاون فرهنگی ارشاد، سرپرست معاونت امور روحانیون و معاون آموزش و پژوهش بعثه در مصلی امام خمینی(ره) مرکز استان مازندران برگزار می شود.


پایان پیام/

 

 

 

 

 

 

کد خبر 372332

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha