فعالیت 1025 هیئت و حسینیه در کرج، به مناسبت سالروز ارتحال امام(ره)

خبرگزاری شبستان: مسئول کمیته اطلاع رسانی و تبلیغ ستاد ارتحال حضرت امام(ره) شهرستان کرج، از فعالیت یکهزار و 25 هیئت و حسینیه بمناسبت سالروز ارتحال امام(ره) و قیام 15 خرداد خبر داد.

حجت الاسلام محمدرضا معینی، مسئول سازمان تبلیغات اسلامی شمال کرج در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در البرز در خصوص برنامه های کمیته اطلاع رسانی و تبلیغ سالروز ارتحال حضرت امام(ره) در شهرستان کرج گفت: با برنامه ریزی هایی که صورت گرفته است، مبلغانی از قم به این شهرستان به منظور تبیین آرمان ها و اهداف عالی حضرت امام خمینی(ره) اعزام می شوند، که در مجموع به 250 مبلغ و مبلغه هستند.

 

حجت الاسلام معینی،افزود: آئین بزرگداشت سالروز ارتحال امام(ره) طی مراسم های محوری طی یکروز با هدف تبیین و یادآوری ارزش هایی که حضرت امام(ره) برای آن قیام کرد، برگزار می شود.

 

این مسئول با تاکید به اهمیت آشنایی نسل جوان و نوجوان امروز با ارزش های انقلاب و آرمان های امام(ره)، اظهار کرد: حضور مردم در مراسم ارتحال امام در حقیقت گرامیداشت یاد و خاطره ایشان در اذهان نسل نوجوان و جوان جامعه ما است، از این روی روز 14 خرداد، در ساعت 9 صبح از یکهزار و 25 هیئت و حسینیه کاروان های زیارتی بارگاه ملکوتی امام خمینی(ره) اعزام خواهند شد.

 

در ادامه معینی با برشمردن سه مشخصه اصلی در پیروزی انقلاب با عنوان مردم، رهبری و تکیه به خداوند متعال عنوان کرد: انقلاب ایران با سه مشخصه اصلی به پیروزی رسید، مردم به عنوان نخستین شاخص که خواهان شکلگیری انقلاب اسلامی و حکومت اسلامی بودن نخستین شاخص بود و رهبری با حضور و جایگاه مرجحعیت امام که در قیام 15 خرداد این مقام به تثبیت رسید، شاخص بعدی بود و سوم تکیه و اعتماد به خدای متعال بود.

 

وی، باور مردم نسبت به امام و امام نسبت به مردم را یکی از زمینه های سازنده در بارور شدن نهال انقلاب دانست و توضیح داد: مردم امام را باور داشتند و امام مردم را، ارتباط متداوم این دو محور زمینه احیاء و رشد نهال انقلاب بود و در عصر امروز نیز با باور و اعتماد مردم به مقام معظم رهبری است.

 

حجت الاسلام معینی تصریح کرد: پس از ائمه اطهار(ع) هیچ مبارز و رهبری سیاسی مانند امام تا به این شکل ظهور نیافته است، چنانچه در تاریخ مبارزان امامزداگان واجب التعظیم هم بررسی کنیم، مبارزه امام خمینی(ره) برجسته تر است.

 

مسئول کمیته اطلاع رسانی ستاد ارتحال حضرت امام خمینی(ره) در شهرستان کرج در پایان بیان کرد: مرجعیت امام در روز قیام 15 خرداد تثبیت شد، مرجعیتی که در اوج مبارزات سیاسی یک رهبر مذهبی و دینی وارسته بود.

 

پایان پیام/

کد خبر 372893

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha