جوانان با تاسی از سیره ائمه(ع) نقشه شوم دشمن را ناکام می کنند

خبرگزاری شبستان: مسئول دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد استان مرکزی گفت: جوانان پاکدامن با تاسی از سیره ائمه(ع) دشمن را در ایجاد انحراف در جامعه ناکام می کنند.‌

حجت الاسلام مصطفی ذوالفقاری، مسئول دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد استان مرکزی به خبرنگار خبرگزاری شبستان در اراک، ضمن تبریک به مناسبت سالروز ولادت با سعادت حضرت علی اکبر(ع) نخستین جوان شهید بنی هاشم در روز عاشورا گفت: الگوپذیری عملی و نه فقط نظری از سیره اهل بیت (ع) در جامعه ضرورت دارد.


وی با بیان اینکه جوانان باید از حضرت علی‌اکبر (ع) الگو بگیرند و شخصیت این جوان برومند را مطالعه کنند، افزود: ترویج سیره عملی و ویژگی‌های بارز حضرت علی‌اکبر(ع) به جوان‌ها نیز نیاز به تلاش مسئولان دارد. ‌


حجت الاسلام ذوالفقاری اظهار کرد:‌ در راستای ارائه خدمات بهتر و بیشتر به نسل جوان به‌ عنوان مؤثرترین قشر جامعه باید اقدامات مربوط به جوانان جنبه کاربردی داشته باشد.


مسئول دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد استان مرکزی با بیان اینکه وفاداری و راسخ‌بودن در دین از خصوصیات حضرت علی اکبر(ع) بود، افزود:‌ جوانان پاکدامن با تاسی از سیره ائمه(ع) نقشه شوم دشمن را در ایجاد انحراف در جامعه ناکام می کنند.


وی داشتن زندگی سالم و معنوی را حق هر جوانی دانست و گفت:‌‌ برنامه های فرهنگی یکی از راهکارهای شاداب سازی روحیه جوانان است و جوانان باید شادی و نشاط سالم خود را از بهره گیری از آموزه های قرآن کریم و تاسی از سیره ائمه(ع) جستجو کنند.


حجت الاسلام ذوالفقاری ادامه داد:‌ اکثر مخاطبان حوزه کانون های مساجد جوانان هستند که ضمن اجرای برنامه های مناسب هفته جوان در مساجد تدابیری هم برای جذب بیشتر این قشر به مسجد و روی آوردن به فعالیت های فرهنگی اندیشیده شده است.


وی گفت: این دبیرخانه به مناسبت سالروز میلاد حضرت علی اکبر(ع) برنامه های متنوعی را در سطح کانون ها برگزار می کند که از آن جمله می توان به به غنی سازی اوقات فراغت نوجوانان و جوانان،  مراسم تقدیر از جوانان فعال و نخبه و برتر در حوزه مساجد اشاره کرد.


پایان پیام/
 

کد خبر 374245

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha