جوانان باید با الگوگیری از حضرت علی اکبر(ع) دربالندگی کشور بکوشند

خبرگزاری شبستان: مدیر کل تبلیغات اسلامی استان مرکزی گفت: جوانان باید با الگوگیری از حضرت علی اکبر(ع) در راستای تحقق آرمان های انسانی در رشد و بالندگی کشور بکوشند.

حجت الاسلام صفر قربان پور، مدیر کل تبلیغات اسلامی استان مرکزی، به مناسبت فرا رسیدن سالروز ولادت حضرت علی اکبر و روز جوان به خبرنگار خبرگزاری شبستان در اراک گفت:‌ یازدهم ماه شعبان سالروز تولد جوان برومندی است که جوانان دنیای اسلام به وجودش افتخار می کند.


وی افزود: نام گذاری ولادت آن بزگواربه نام روزجوان یک افتخاربرای جوانان است و حضرت علی اکبر(ع) برجسته ترین جوان تاریخ اسلام است و ایشان از هر نظر شبیه ترین فرد به حضرت محمد(ص) بودند.


مدیر کل تبلیغات اسلامی استان مرکزی گفت: جوانان پویا وبا نشاط و بااستعداد ایران اسلامی باید با الگوگیری از حضرت علی اکبر(ع) در راستای تحقق آرمان های انسانی و تعمیق باورهای دینی در رشد و بالندگی کشور بکوشند.


حجت الاسلام قربان پور اظهارکرد:‌ جوانان به عنوان قشر حساس جامعه محسوب می شوند که با کمترین بی توجهی ممکن است از بالندگی و افتخار دور شوند و باید برای دوری از گمراهی و بطالت با برنامه ریزی پیش بروند.


وی اشتغال و ازدواج را مهمترین دغدغه جوانان دانست و گفت:‌ باید اقدامات بجا و شایسته ای برای رفع این مشکلات جوانان انجام شود.


پایان پیام/

کد خبر 374734

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha