کانون‌های فرهنگی مساجد افسران فرهنگی را می‌سازند

خبرگزاری شبستان: رییس کمیسیون شوراهای مجلس در دیداری که از ستاد کانونهای فرهنگی هنری مساجد و خبرگزاری شبستان داشت، گفت: این کانونها افسران فرهنگی مبارزه با هجمه‌های تهاجمی دشمن را تربیت می‌کند.

امیر خجسته، رییس کمیسیون شوراها و امور داخلی مجلس در دیداری که از ستاد کانونهای فرهنگی هنری مساجد و خبرگزاری شبستان داشت به خبرنگار پارلمانی خبرگزاری شبستان گفت: این کانونها افسران فرهنگی مبارزه با هجمه‌های تهاجمی دشمن را تربیت می‌کند. در حال حاضر بالای 15 هزار کانون فرهنگی در کشور داریم و من معتقدیم یکی از راهکارهای مبارزه با هجمه‌های فرهنگی کانون‌های مساجد هستند.

 

وی تاکید کرد: این کانونها در تمامی محله‌ها و کوچه‌ها و در تمام کشور پخش هستند و برگ برنده‌ای در دست دوستان ماست زیرا این کانون‌ها نیاز سخت افزاری ندارند و بیشتر نیاز به فکر داشته و باید در راستای فعال کردن نیروهای انقلابی و فعالیت‌های خوب اثرگذار باشند.

 

وی ضمن بیان این مطلب که مساجد ابزار بسیار قدرتمندی هستند گفت: کانونها محل فعالیت زنان و مردانی است که عاشقانه‌ کار می کنند و دشمن نمی داند ما چه پایگاههای قدرتمندی داریم و به واقع کانون‌های فرهنگی مساجد رمز موفقیت ما در جمهوری اسلامی برای مبارزه با هجمه‌های فرهنگی دشمن است.

 

رییس کمیسیون شوراها و امور داخلی مجلس شورای اسلامی با اشاره به بازدیدهایش از کانونهای فعال در کشور گفت: در بازدیدهایی که داشتم دیدم این کانونهای فرهنگی هنری مساجد بسیار خوب کار می کنند و در بسیاری جاها موفق هستند و افراد نخبه اهل فکر و برنامه‌ریز دارند این گروهها باید از افراد نخبه استفاده کنند تا پویایی داشته باشند.

 

وی افزود: من معتقدم دولت و مجلس باید به این کانونها توجه جدی داشته باشد زیرا این کانونها هستند افسران فرهنگی ما را برای مبارزه با شبیحخونهای فرهنگی دشمن تربیت می کنند نیاز است مسئولان وزارت ارشاد، دولت و مجلس توجه ویژه ای به این کانونها داشته باشند.

پایان پیام/
 

کد خبر 375359

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha