ایجاد آرامش و امنیت برای شرکت کنندگان در جشن میلاد امام زمان(عج)

خبرگزاری شبستان: جانشین فرماندهی انتظامی استان مرکزی از ایجاد آرامش و امنیت برای شرکت کنندگان در مراسم جشن های میلاد با سعادت امام زمان (عج) خبر داد.

سرهنگ ایرج کاکاوند، جانشین فرماندهی انتظامی استان مرکزی با اشاره به فرا رسیدن میلاد حضرت مهدی موعود(عج) ضمن تبرک به مناسبت این روز فرخنده به خبرنگار خبرگزاری شبستان در اراک گفت: نیروی انتظامی حافظ نظم و امنیت در جامعه است و در این راستا برای برپایی نظم و آسایش و آرامش شهروندان برنامه هایی را دارد.

وی از آمادگی پلیس استان در برگزاری جشن میلاد یگانه منجی عالم بشریت خبر داد، و افزود: سربازان امام زمان(عج) آماده خدمت رسانی به مردم در همه زمان ها هستند.


این مقام مسئول بر برگزاری هر چه با شکوهتر جشن میلاد آن حضرت تاکید کرد و گفت: همکاری و همراهی مردم با پلیس در برگزاری با شکوه این برنامه بسیار موثر است.


سرهنگ کاکاوند به تمهیدات پلیس در حوزه ترافیکی و انتظامی در جشن میلاد حضرت ولیعصر (عج) اشاره کرد و گفت: ایجاد امنیت و آسایش شهروندان برای شرکت در مراسم‌های جشن میلاد حضرت مهدی (عج) از جمله اولویت‌هایی است که تمهیدات لازم در برقراری امنیت لازم توسط پلیس در جلسات کارشناسانه اتخاذ و اجرایی شده است.


این مقام مسئول ادامه داد: با پیش‌بینی، برنامه‌ریزی و بهره‌جویی از تجربیات سالیان گذشته، اقدامات لازم در دستور کار اجرایی مجموعه انتظامی در کلیه شهرستان های استان اجرا خواهد شد و امنیت ترافیکی و انتظامی مطلوب در خور شأن شهروندان را شاهد خواهیم بود.


کاکاوند آمادگی و جدیت کارکنان برای حضور در برنامه‌های عملیاتی پلیس را مورد تاکید قرار داد و خاطرنشان کرد: پیش‌بینی همراه با نگاه تحلیلی و آمادگی در ماموریت ها طی عرصه‌های مختلف، اصلی مهم در کسب توفیق و رضایت مندی شهروندان است که باید برنامه‌ریزان و مسئولان انتظامی بر آن تاکید و نظارت لازم را داشته باشند.


جانشین فرماندهی انتظامی استان مرکزی در ادامه رعایت شئونات اسلامی و برخورد پلیس با معدود افراد هنجارشکن را نیز یادآور شد و بر همراهی پلیس با شهروندان در جشن میلاد حضرت مهدی (عج) در این ایام تاکید کرد.


وی بر الگو گیری از سیره و منش اهل بیت عصمت و طهارت نیز تاکید کرد و افزود: الگو گیری از سیره و منش آن بزرگان و حرکت در مسیر زندگی و اندیشه آنان راه سعادت و سلامت را به جامعه نشان می دهد.


پایان پیام/

کد خبر 375510

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha