شعار سال انتظار از کانون های فرهنگی هنری را بیشتر کرده است

خبرگزاری شبستان: مسئول دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد استان اردبیل با اشاره به ابعاد کاربردی شعار سال، گفت: شعار سال انتظار از کانون های فرهنگی هنری را در جهت تحقق این مهم بیشتر کرده است.

نادر سقاء، مسئول دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد استان اردبیل در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در اردبیل، اظهار کرد: فرهنگ مقوله ای مهم است که اگر به آن توجه نشود دچار مشکلات فراوانی در سایر حوزه ها می شویم چراکه فرهنگ در هر زمینه ای با مسائل دیگر پیوند دارد.


وی، با بیان اینکه اعضای کانون های فرهنگی هنری مساجد فرهنگبانان جامعه هستند، افزود: خرید تجهیزات و به روز رسانی فعالیت ها و برنامه های کانون ها جزو اولویت های برنامه امسال است و ما از هیچ تلاشی در این زمینه فروگذاری نخواهیم کرد.


سقاء با اعلام این مطلب که کانون های فرهنگی هنری مساجد با کم ترین مبالغ حداکثر فعالیت ها را انجام داده اند، تصریح کرد: با فعالیت های صورت گرفته در استان اردبیل تاکنون در کشور جزو سه استان برتر در بحث اوقات فراغت و جزو دستگاه های اجرایی برتر در این حوزه بوده ایم.


مسئول دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد استان اردبیل، تنوع رشته های آموزشی و مجرب بودن مربیان را از دغدغه های اصلی این دبیرخانه بیان کرد و گفت: 60 درصد کانون های فرهنگی هنری اردبیل در مناطق روستایی و 40 درصد آنها در مناطق شهری است که این نشان دهنده توجه کانون ها به مناطق محروم و دورافتاده است.


کانون های فرهنگی هنری اردبیل به طرح ملی کوثر رسالت توجه ویژه ای داشته باشند

این مقام مسئول، در بخش دیگری از سخنان خود به طرح ملی کوثر رسالت اشاره کرد و متذکر شد: تاکنون آثار مختلفی از استان های کشور برای دبیرخانه این مسابقه که استان اردبیل می باشد، ارسال شده است که نشان دهنده اهمیت مقام حضرت فاطمه زهرا(س) در بین جوانان این مرز و بوم دارد.


وی، نقاشی، وبلاگ نویسی، بروشور فاطمی و چهل حدیث فاطمی را بخش های مختلف این مسابقه ملی بیان کرد و گفت: مهلت ارسال آثار به دبیرخانه این مسابقه، تا ششم شهریورماه تمدید شده است و در این فرصت باقی مانده کانون های فرهنگی هنری استان علاقمندان به حوزه وبلاگ نویسی را شناسایی کرده و از ظرفیت آنها برای ارتقای فعالیت های کانون استفاده کنند.


سقا، با اظهار گلایه از کانون های فرهنگی هنری استان اردبیل در عدم توجه کافی به خلق آثار برای این طرح، عنوان کرد: کانون های استان در بحث وبلاگ نویسی حضور کم رنگتری نسبت به استان های دیگر دارند که انتظار بر این است که کانون های فرهنگی هنری استان نسبت به این مهم ورود پیدا کنند.


مسئول دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد استان اردبیل، در پایان سخنان خود هم افزایی بین دستگاه های اجرایی و کانون های فرهنگی هنری را ضرورتی مهم ارزیابی و اضافه کرد: این هم افزایی ضرورتی برای پایداری کانون های فرهنگی هنری در ارتقا و توسعه کمی و کیفی فعالیت های مورد نظر است.


پایان پیام/

 

کد خبر 375801

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha