برگزاری هشتمین جشنواره سراسری ادبیات داستانی بسیج در اصفهان

خبرگزاری شبستان: رئیس سازمان بسیج هنرمندان استان اصفهان از برگزاری هشتمین جشنواره سراسری ادبیات داستانی بسیج در قالب داستان کوتاه و داستان بلند خبر داد.

حسین الهی‌دوست، رئیس سازمان بسیج هنرمندان استان اصفهان به خبرنگار خبرگزاری شبستان در اصفهان گفت: هشتمین جشنواره سراسری ادبیات داستانی بسیج با موضوع سبک زندگی ایرانی اسلامی، دفاع مقدس، مدیریت جهادی، انتظار و مهدویت، انقلاب اسلامی، زن و هویت اسلامی در رده سنی جوان و بزرگسال برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه این جشنواره در دو مرحله استانی و کشوری برگزار می شود، افزود: پس از داوری آثار، معرفی و تجلیل از برگزیدگان استانی، این برگزیدگان برای ارتقای آثار در کارگاه نویسندگی خلاق حضور می یابند تا برای مرحله کشوری آماده تر باشند.

وی، آخرین مهلت ارسال آثار برای مرحله استانی را "10 مرداد" عنوان کرد و گفت: اختتامیه مرحله استانی"20 شهریور" و اختتامیه مرحله کشوری، مهر برگزار می شود.

رئیس سازمان بسیج هنرمندان استان اصفهان همچنین از برگزاری سیزدهمین جشنواره بین‌المللی فیلم "مقاومت، جلوه‌گاه نور" خبر داد و افزود: این جشنواره با موضوعات جایگاه اقتصاد مقاومتی در شکست تحریم‌های اقتصادی و سیاسی دشمن، پرداختن به شهدای هسته‌ای و ترور هسته‌ای، وحدت اسلامی و مقابله با اندیشه‌های تکفیری، بسیج در نگاه ولایت، بسیج و ورزش قهرمانی، بسیج و نهضت نرم‌افزاری تولید علم، مقابله با جنگ نرم و شبکه‌های ماهواره‌ای و رسانه‌های استکباری علیه جمهوری اسلامی ایران برگزار می‌شود.


وی با اشاره به اینکه علاقه مندان به شرکت در این جشنواره می توانند تا "25 تیر" آثار خود را ارسال کنند، افزود: سیزدهمین جشنواره بین‌المللی فیلم "مقاومت، جلوه‌گاه نور" در قالب های مستند، کوتاه داستانی، فیلم‌نامه، نماهنگ و پویانمایی برگزار می شود.

پایان پیام/
 

کد خبر 376331

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha