کسب رتبه برتر کشوری دادگستری استان مرکزی دربخش فرهنگی

خبرگزاری شبستان: معاون فرهنگی اداره کل دادگستری استان مرکزی از کسب رتبه برتر کشوری دادگستری استان مرکزی در بخش فرهنگی در سال 92خبر داد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از اراک، مهدی آقا باقری، معاون فرهنگی اداره کل دادگستری استان مرکزی شامگاه گذشته، (28 خرداد) در نشست خبری با اصحاب رسانه که به مناسبت هفته قوه قضائیه در سالن جلسات دادگستری استان مرکزی برگزار شد، گفت: معاونت فرهنگی قوه قضائیه از سال گذشته همزمان با سراسر کشور فعالیت خود را آغاز کرده و در بحث فرهنگی و انجام فعالیت ها موفق به کسب رتبه برتر شده است.


وی با اشاره به اینکه در سال گذشته رتبه برتر در برگزاری مسابقات قرآن را نیز کسب کردیم، افزود: مسابقات قرآن خانواده قضایی استان نیز هر سال با حضور گسترده کارکنان دستگاه قضا برگزار می شود.


معاون فرهنگی اداره کل دادگستری استان مرکزی از برگزاری دومین مرحله شهرستانی مسابقات قرآن ویژه کارکنان دستگاه قضایی استان مرکزی مرکزی نیز خبر داد و گفت : این دوره از مسابقات از 29 خرداد جاری برگزار می‌شود.


آقاباقری با بیان اینکه این دوره از مسابقات هر ساله ویژه برادران برگزار می شد، ادامه داد: مسابقات قرآن در سال جدید در دو بخش خواهران و برادران برگزار می شود.


اجرای طرح قرآنی "قرآن در خانه" ویژه خانواده دستگاه قضا


معاون فرهنگی اداره کل دادگستری استان مرکزی در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به اینکه در سال 93 علاوه بر مسابقات قرآن اقدام شاخص دیگری در بخش فرهنگی برگزار می شود، ادامه داد: این امر اجرای طرح قرآن در خانه ویژه شاغلین در دادگستری استان است که در حال اجرا است.


وی افزود: در این طرح همکاران 5 جزء از قرآن و تفسیر آن را بر اساس جزواتی که به آنها داده شده مطالعه و هر سه ماه یکبار خانواده مورد ارزیابی قرار می گیرند.


آقا باقری ادامه داد: این طرح تا تیر ماه سال 94 ادامه دارد و طی این دوره سی جزء قرآن توسط خانواده های دستگاه قضا مطالعه و مرور می شود.


پایان پیام/
 

کد خبر 377810

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha