رمضان طلایی ترین زمان پیام رسانی دینی/هجوم همه جانبه فرهنگ غرب به کشور

خبرگزاری شبستان: ‌مدیرکل تبلیغات اسلامی استان مرکزی گفت: رمضان طلایی ترین فرصت برای پیام رسانی دینی است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از اراک،‌حجت الاسلام صفر قربان پور، ‌مدیرکل تبلیغات اسلامی استان مرکزی امروز(3تیر) در گردهمایی تشکل های دینی بانوان در آستانه ماه مبارک رمضان گفت:‌ در ماه مبارک رمضان باید نهج البلاغه امیر المومنین (ع) را که دارای عمق فراوان ولی غریب مانده را برای مخاطبان تفسیر کرد.


وی افزود: این ماه مبارک از لحاظ دینی و معنوی و هم از دیدگاه مبانی مکتبی قرآن و اهل بیت(ع) و مسایل اجتماعی عالی ترین ماه برای تشریح مبانی اعتقادی است و بهترین زمان برای انجام اعمال خاص به پیشگاه پروردگار است.


حجت الاسلام قربان پور با بیان اینکه اوج معنویت و عبودیت ماه مبارک رمضان در لیالی قدر است ادامه داد:‌ تمام ساعات ماه مبارک رمضان اثرگذار است و باید قدردان شب ها و روزهای پرخیر و برکت رمضان باشیم.


‌مدیرکل تبلیغات اسلامی استان مرکزی اظهار کرد: آثار اجتماعی ماه مبارک رمضان فوق العاده زیاد است و مبلغان دینی باید از این ماه برای جذب مخاطب بهره گیری کنند.


وی با بیان اینکه هم اکنون جمهوری اسلامی ایران در شرایط سخت مقابله با تهاجم فرهنگی قرار دارد و هجوم انواع نحله ها و گروه های انحرافی را پشت سر می گذارد،‌ گفت: مبلغات و مبلغان دینی می توانند در این ماه بیش از پیش با توجه به آغاز فصل تعطیلی مدارس و دانشگاه ها جوانان و نوجوانان را از توطئه های دشمن آگاه و ولایت فقیه را برای آنان تبیین کنند.

 

داعش، دست ساز نظام سلطه استکباری از اسلام علیه اسلام


حجت الاسلام قربان پور در ادامه سخنانش افزود: داعش،  دست ساز نظام سلطه استکباری از اسلام علیه اسلام با نام پیامبر گرامی اسلام(ص)است و در کنار نیروهای متعصب داعش افراد آمریکایی با برنامه های آمریکایی وجود دارد که در عمل و ظاهر شبیه هم هستند.


‌مدیرکل تبلیغات اسلامی استان مرکزی در نکوهش عمل مغبوض جشن طلاق و رفتار مجرد باهم زندگی کردن که در کشور درحال گسترش است تصریح کرد: ایران اسلامی در هجوم همه جانبه با فرهنگ غرب قرار دارد که این فرهنگ های غربی و بیگانه در حال شیوع است.


لازم به ذکر است، هم اکنون 380 تشکل دینی بانوان در استان مرکزی به همت اداره کل تبلیغات اسلامی سازماندهی شدند و مشغول به فعالیت هستند.


پایان پیام/
 

کد خبر 379254

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha