اجازه فعالیت رسمی در زمینه عفاف و حجاب به سمن ها داده می شود

خبرگزاری شبستان: میرباقری گفت: اجازه فعالیت به تشکلها و سمن ها در زمینه عفاف و حجاب داده می شود و تشکل های مردمی علاقه مند می توانند با دریافت مجوزرسمی در این زمینه فعالیت کنند.

به گزارش خبرگزاری شبستان، مرتضی میرباقری، قائم مقام وزیر کشور در امور اجتماعی و فرهنگی گفت: موضوع عفاف و حجاب باید از سوی  تشکل های مردم نهاد و سمن ها (سازمان های مرم نهاد) به سامان برسد واین موضوع چیزی نیست که با امکانات دولتی و رسمی قابل انجام باشد.


بنا بر گزارش پایگاه اطلاع رسانی وزارت کشور،مرتضی میرباقری با بیان اینکه مردم باید در موضوع عفاف وحجاب ورود پیدا کنند، گفت: درصورتی که موضوع عفاف و حجاب براساس مبانی عرفی، از سوی خود مردم تذکر داده شود این موضوع سامان می یابد.


قائم مقام وزیر کشور دراموراجتماعی و فرهنگی همچنین درآستانه ماه رمضان گفت: برگزاری برنامه های فرهنگی ماه رمضان باید رونق یابد و به صورت هرچه با نشاط تر برگزار شود. هماهنگی های لازم در این خصوص با همه دستگاهها انجام شده است.


قائم مقام وزیرکشور با تاکید بر برگزاری برنامه های فرهنگی ماه رمضان در ساعات ˈافطار تا سحرˈ گفت: همه دستگاهها به صورت متمرکز باید در ساعات مشخص افطار تا سحر برنامه های خود را اجرا کنند.


وی خاطرنشان کرد: تذکراتی هم در مورد چگونگی برگزاری برنامه های شب های رمضان به همه دستگاهها اعلام شده است که باید همه آنها مد نظر قراردهند.
پایان پیام/

کد خبر 380317

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha