اجرای بیش از سی عنوان برنامه از شبکه  آفتاب در ماه مهمانی الهی

خبرگزاری شبستان: مدیر کل صدا و سیمای استان مرکزی از اجرای سی و چهار عنوان برنامه ویژه ماه مبارک رمضان از شبکه استانی آفتاب خبر داد.

حمید قربانی جم، مدیر کل صدا و سیمای استان مرکزی با تبرک به مناسبت ماه رحمت الهی به خبرنگار خبرگزاری شبستان در اراک گفت: صدا و سیمای استان مرکزی در ایام ماه مبارک رمضان برنامه های متنوعی را در سه حوزه سیما، رادیو و اطلاعات و اخبار برای هم استانی های عزیز در نظر گرفته است.


وی با اشاره به اینکه ماه رمضان فرصتی مناسب برای ترویج فرهنگ و معارف دینی است، افزود: در حوزه سیما برنامه های از جمله "وخدایی که در این نزدیکی است" ویژه سحرهای ماه مبارک رمضان، جمع خوانی قرآن کریم، قرائت روزانه یک جزء قرآن در روز، پخش سخنرانی و کارشناسی مباحث اخلاقی و اعتقادی و برگزاری مسابقه قرآنی هر روز یک سوال از یک جزء قرآن پخش می شود.


قربانی جم، اجرای برنامه ویژه قبل از اذان(الهی نامه، نیایش، کارشناسی و ربنا)، پخش زیر نویس های مرتبط با ماه مبارک رمضان، احادیث و روایات، پخش ادعیه و دعاهای ویژه ماه مبارک را از دیگر برنامه های در حوزه سیمیا استان عنوان کرد.


مدیر کل صدا و سیمای استان مرکزی افزود: در حوزه رایو نیز با برنامه هایی از جمله بزم ربانی ویژه افطار، ترنم سحرگاهان، مسابقه قرآن، هم صدا با فلسطین ویژه روز قدس و ترتیل خوانی قرآن کریم، شرح نهج البلاغه، با حافظان (معرفی حافظان قرآنی) محراب عشق ویژه لیالی قدر، عید عاشقان، تفسیر قرآن، در حریم نور و پخش سخنرانی همراه با روزه داران هم استانی هستیم.

 

این مقام مسئول در بخش دیگری از سخنانش به حوزه اطلاعات و اخبار اشاره کرد و گفت: گزارش از مساجد فعال هر روز یک مسجد، گزارش تولیدی در مورد مباحث پزشکی روزه، گزارش از معنویات ماه مبارک رمضان، فضا سازی راهپیمایی روز قدس، گزارش ورزشی در ماه رمضان، روزه اولی ها و پوشش اخبار و مراسم های مختلف در ماه مبارک رمضان را از برنامه های این حوزه دانست.


پایان پیام/
 

کد خبر 380946

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha