حفظ امنیت و سلامت جامعه در دست پلیس است

خبرگزاری شبستان: نماینده ولی فقیه در استان یزد گفت: حفظ امنیت و سلامت جامعه در دست پلیس است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از یزد، آیت الله محمد رضا ناصری امام جمعه و نماینده ولی فقیه در استان یزد امروز در با فرمانده و تنی چند از مسئولین انتظامی استان ضمن تبریک حلول ماه مبارک رمضان ماه عبادت و بندگی گفت: ایجاد احساس امنیت در جامعه امری مهم و حیاتی است.

 

وی افزود: فضای عمومی جامعه باید به نحوی باشد که همچنان که مردم احساس امنیت و آرامش می کنند پلیس را افرادی دلسوز و مراقب در کنار خود و در مقابل سوء استفاده گران و عده ی نامحدودی که قصد سوء استفاده و ایجاد ناامنی را دارند ببینند.

 

آیت الله ناصری با اشاره به شیوع مسئله ی موادمخدر در بین جوانان خواستار توجه بیشتر و جدی تر پلیس به این معضل اجتماعی شد و خاطر نشان کرد: نیروی انتظامی تلاش ها، برنامه ریزی ها و اقدامات بسیار مؤثر و گسترده ای را در مبارزه با موادمخدر و اعتیاد داشته و لذا امید است با افزایش آگاهی های عمومی و برنامه ریزیها ی لازم شاهد نتیجه مثبت این تدابیر باشیم.

 

نماینده ولی فقیه در استان یزد با اشاره به برکات معنوی ماه مبارک رمضان به لزوم استفاده از فرصت های به دست آمده در این ماه عزیز تاکید کرد و افزود: باید طوری برنامه ریزی شود که کارشناسان پلیس با حضور در مساجد و در بین افراد مختلف جامعه خانواده ها را از خطراتی که فرزندان آنها را در جامعه تهدید می­کند آگاه شوند.

 

وی حضور فرماندهان و کارشناسان پلیس در صدا و سیما و ارائه نکات آموزشی و همچنین ساخت برنامه های مستند پلیسی و نمایش از طریق رسانه ملی را در پیشبرد اهداف ناجا و پیشگیری از وقوع بسیاری از جرایم و معضلات اجتماعی کارساز دانست.

 

آیت الله ناصری با بیان اینکه دشمن با سرمایه گزاری کلان و هدفمند قشر جوان جامعه ما را هدف قرار داده است تصریح کرد: در این راستا باید دستگاه های مختلف جامعه از جمله نیروی انتظامی برنامه ریزی دقیق و مدونی را در فعالیت های آموزشی و پیشگیری اجتماعی مد نظر قرار داشته باشند.

 

نماینده ولی فقیه در استان یزد یکی از راه ها و ابزارهای دشمن را برای ضربه زدن به نظام مقدس جمهوری اسلامی استفاده از ماهواره دانست و ادامه داد: خانواده ها باید به این نکته توجه داده شوند که ماهواره خدمتی به فرزندانشان انجام نمی دهد بلکه گاهی مواقع باعث خیانت به دین و اخلاق فرزندان است.

 

امام جمعه استان یزد ضمن اشاره به فرمایشات "حضرت علی(ع)" در خصوص پرهیزکاری و دوری از بدی ها و گناهان و همچنین حفظ عفت و اخلاق خوب و حفض ثبات قدم و پایداری در قضایای مختلف، لازمه کار و موفقیت کارکنان ناجا را مراقبت، جدیت، اخلاق خوش و برخورد مناسب با مردم دانست و از زحمات کارکنان خدوم و زحمتکش پلیس استان یزد در برقراری و حفظ نظم و امنیت قدردانی کرد.

 

پایان پیام/

کد خبر 382162

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha