نمایشگاه قرآنی رمضان در خمین گشایش یافت

خبرگزاری شبستان: مسئول نمایندگی کانون های فرهنگی هنری مساجد خمین از برپایی نمایشگاه قرآنی فرهنگی رمضان به همت کانون های فرهنگی هنری خمین خبر داد.

رضا کوچکی، مسئول نمایندگی کانون های فرهنگی هنری مساجد خمین به خبرنگار خبرگزاری شبستان در اراک گفت:‌ نمایشگاه قرآنی رمضان امروز(15تیر) در جوار بیت قدیمی حضرت امام خمینی(ره) واقع در شهرستان خمین همزمان با هشتمین روز از ماه مبارک رمضان افتتاح و تا پایان ماه مبارک همه روزه از ساعت 8 صبح تا 12 شب برای بازدید عموم دایر است.


وی افزود:‌ این نمایشگاه شامل غرفه های کتاب محصولات قرآنی، ادعیه و ایستگاه قرآنی است و برای همه سنین و مقاطع مختلف محصول قرآنی ارائه کرده است.


مسئول نمایندگی کانون های فرهنگی هنری مساجد شهرستان خمین برپایی اینگونه نمایشگاه های را در ماه بهار قرآن سبب آشناشدن هر چه بیشتر افراد با آموزه های دینی عنوان کرد و گفت: نمایشگاه ها قرآن دسترسی افراد را به کتب قرآنی و ادعیه آسانتر می کند.

 

کوچکی، هدف از برپایی این نمایشگاه را ایجاد فضای قرآنی در جوار بیت قدیمی حضرت امام خمینی(ره) در ماه مبارک رمضان و در اختیار دادن کتب و محصولات قرآنی با تخفیف ویژه برای روزه داران دانست.


وی افزود: سنجش و شناسایی استعدادهای قرآنی به ویژه نسل جوان توسط کارشناسان قرآنی حاضر در نمایشگاه در ماه نزول قرآن یکی دیگر از اهداف این نمایشگاه فرهنگی قرآنی است.


پایان پیام/
 

کد خبر 382865

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha