برگزاری دوره های آموزشی قرآن در دارالقرآن نیروی انتظامی

خبرگزاری شبستان: جانشین معاون اجتماعی فرمانده انتظامی استان آذربایجان شرقی از فعالیت های قرآنی دارالقرآن نیروی انتظامی ویژه کارکنان خبر داد.

ناصر نصرالهی، جانشین معاون اجتماعی فرمانده انتظامی استان آذربایجان شرقی، در حاشیه بازدید از نمایشگاه قرآن، با حضور در غرفه خبرگزاری شبستان در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در تبریز، با اشاره به فعالیت های قرآنی در نیروی انتظامی اظهار داشت: فعالیت های قرآنی کارکنان نیروی انتظامی در قالب معاونت تربیت و آموزش فرماندهی انتظامی استان انجام می شود.


وی افزود: در واحد دارالقرآن نیروی انتظامی، کلاس ها و دوره های آموزشی قرآنی در رشته های مختلف به کارکنان نیروی انتظامی ارائه می شود.


جانشین معاون اجتماعی فرمانده انتظامی استان آذربایجان شرقی در ادامه با اشاره به تولید نرم افزارهای دینی در کانون های فرهنگی هنری مساجد عنوان کرد: تولید نرم افزار قرآنی در کانون های مساجد طرح بی نظیری است که اگر درست اطلاع رسانی شده و در اختیار خانواده ها و نوجوانان قرار بگیرد می تواند در برابر آسیب های اجتماعی موثر شود.


نصرالهی با اشاره به نقش خانواده ها در دور کردن نوجوانان و جوانان از آسیب های اجتماعی افزود: امروزه رسانه های مختلف از جمله ماهواره و تلفن همراه به ارکان تربیتی خانواده و مدرسه اضافه شده که تلاش خانواده ها در تربیت فرزندان را با چالش هایی روبه رو کرده است.


وی با تاکید بر اینکه امروزه رسانه ها سبک زندگی را تغییر داده اند، اظهار داشت: رسانه ها امروز به نقش تربیتی خانواده ها غلبه کرده اند، برهمین اساس مهندسی فرهنگی باید در کانون خانواده صورت بگیرد تا از نقش رسانه های مختلف در تربیت فرزندان در کنار هم استفاده شود.


جانشین معاون اجتماعی فرمانده انتظامی استان آذربایجان شرقی تاکید کرد: تلفن های همراه نیز از رسانه های تاثیرگذار هستند که تولید محصولات پرمحتوا جهت استفاده خانواده ها و نسل جوان ضروری است.


نصرالهی تصریح کرد: خانواده ها می توانند از مشاوره های گروهی و فردی در زمینه های روانشناسی، حقوقی و خانوادگی به صورت رایگان در معاونت اجتماعی نیروی انتظامی ارائه می شود.


پایان پیام
 

کد خبر 384641

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha