500 واحد مسکن مددجویان بهزیستی اردبیل افتتاح می شود

خبرگزاری شبستان: معاون مشارکت های مردمی سازمان بهزیستی استان اردبیل از افتتاح و واگذاری 500 واحد مسکن مددجویان بهزیستی اردبیل در آینده ای نزدیک خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اردبیل، رضا محمدی معاون مشارکت های مردمی سازمان بهزیستی استان اردبیل عصر امروز(21 تیرماه) در نشست خبری با خبرنگاران اظهار داشت: تا به امروز یک هزار و 174 واحد مسکن به مددجویان بهزیستی تحویل داده شده است.


وی، با بیان اینکه پیگیری های جدی ای را در بحث مسکن معلولان و مناسب سازی منازل انها برای رفت و آمد داریم، افزود: سازمان بهزیستی علاوه بر تامین مسکن در حوزه تامین لوازم منزل نیز فعالیت های چشمگیری را انجام داده است.


محمدی، با اشاره به فعالیت دفتر توانمندسازی اشتغال، ادامه داد: ما در سال گذشته یک هزار و 60 مورد تعهد اشتغال داشتیم که با پیگیری ها و تلاش های صورت گرفته در این زمینه توانستیم یک هزار و 40 مورد از آن را برای کسانی که گواهی فنی و حرفه ای داشتند، محقق کنیم که این مهم جای بسی افتخار برای جامعه هدف بهزیستی است.


معاون مشارکت های مردمی سازمان بهزیستی استان اردبیل، با اعلام اینکه بحث اشتغال در سازمان بهزیستی سخت تر از سازمان های دیگر است، بیان داشت: سازمان بهزیستی به منظور ارائه بهتر خدمات به مددجویان برخی از امور خود را به دفاتر مشارکت های مردمی به منظور تحقق برنامه های خود واگذار کرده است که در این راستا 463 مرکز مجوز کسب کرده اند تا یاریگر ما در ارائه خدمات باشند.


این مقام مسئول، به افزایش 65 درصدی کمک های نقدی، غیر نقدی و خدماتی بهزیستی استان به مددجویان اشاره کرد و گفت: در سال گذشته میزان کمک ها به بیش از 26 میلیارد رسیده بود.


محمدی در پایان سخنان خود، با یادآوری این مطلب که برای 300 مددجو کمک هزینه و تسهیلات ازدواج ارائه شده است، خاطر نشان کرد: ما هم اکنون 463 واحد فعال در حوزه ی امور اجتماعی داریم که در حوزه های اشتغال، مشاوره، توانبخشی و توانمندسازی خانواده های تحت پوشش فعالیت می کنند.


پایان پیام/
 

کد خبر 384965

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha