حضور یکپارچه فرهنگیان و دانش آموزان در راهپیمایی روز جهانی قدس

خبرگزاری شبستان: مدیر کل آموزش و پرورش استان مرکزی از حضور یکپارچه، آگاهانه و حماسی فرهنگیان و دانش آموزان در راهپیمایی روز جهانی قدس خبر داد.

سیف الله کریم زاده، مدیر کل آموزش و پرورش استان مرکزی،با اشاره به فرا رسیدن آخرین جمعه از ماه مبارک رمضان که به فرموده بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران روز قدس و مبارزه با استکبار جهانی نامیده شده است، به خبرنگار خبرگزاری شبستان در اراک گفت: امسال نیز همچون سال های گذشته شاهد حضور گسترده و حماسی فرهنگیان و دانش آموزان در راهپیمایی روز جهانی قدس هستیم.


وی با بیان اینکه روز قدس نماد ایستادگی و صف بندی حق در برابر باطل است، افزود: مردم مومن و مسلمان سراسر دنیا در این روز در حمایت از مظلومان و ستم دیدگان به راهپیمایی پرداخته و خشم و انزجار خود را از مستکبران نشان می دهند.


مدیر کل آموزش و پرورش استان مرکزی در ادامه بیان کرد: روز قدس فقط روز فلسطین نیست و مردم مظلوم و ستم دیده این دیار نیست بلکه روز قدس روز امت اسلامی است.


کریم زاده خاطر نشان کرد: حضور در راهپیمایی روز جهانی قدس در سطوح ملی و بین المللی از اهمیت ویژه ای برخوردار است و همه افراد و اقشار جامعه باید در این راهپیمایی شرکت کرده و مشت محکمی بر دهان یاوه گویان و استکبار جهانی بزنند.


وی روز قدس را یکی از برجسته‌‌‌‌‌ترین یادگارهای بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران حضرت امام خمینی(ره) دانست و بیان کرد: این روز نشانه‌‌‌‌‌ی دلبستگی انقلاب و دلبستگی ملت ما به ماجرای قدس شریف و ماجرای فلسطین است.


مدیر کل آموزش و پرورش استان مرکزی ادامه داد: به برکت این نامگذاری و برگزاری مراسم روز قدس، توانستیم این نام را هر ساله در دنیا زنده کرده و مظلومیت مردم مسلمان فلسطین و خونخواری های صهیونیسم را به جهانیان نشان دهیم.


این مقام مسئول اظهار کرد: مردم مسلمان، انقلابی و ولایتمدار ایران اسلامی با شرکت در این مراسم باشکوه بار دیگر ضمن تبعیت از منویات رهبر معظم انقلاب برگ زرینی در حمایت از دستاوردهای نظام جمهوری اسلامی ثبت کرده و مشت محکمی بر دهان استکبار می زنند.


کریم زاده در بخش دیگری از سخنانش به جنایات اخیر صهیونیسم ها در برابر مردم بی دفاع فلسطین و غزه اشاره کرد و گفت: در ماه رمضان امسال نیز شاهد کشتار کودکان و زنان بی دفاع بودیم که مجامع بین المللی باید در این رابطه اقدام کنند.


پایان پیام/

کد خبر 387868

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha