برگزاری راهپیمایی روز قدس در 60 نقطه از استان یزد

خبرگزاری شبستان: رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان یزد از برگزاری مراسم راهپیمایی روز قدی در 60 نقطه از استان خبر داد.

حجت الاسلام  محمد فخرالدینی رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان یزد با اشاره به درایت حکیمانه بناینگذار کبیر انقلاب اسلامی و نامگذاری آخرین جمعه ماه مبارک رمضان به عنوان روز قدسدر به خبرنگار شبستان  گفت: روز قدس در حقیقت روز خروش مردم علیه نفاق و تفرقه بین مسلمین و درخواست اجرای عدالت در جامعه بین المللی است.


وی با اشاره به جنایت های اخیر رژیم صهیونیستی در غزه افزود: مردم دارالعباده یزد در روز قدس نه تنها شعار مرگ بر اسرائیل سر می دهند بلکه با توجه به جنایاتی که در جهان اسلام توسط گروه های تکفیری داعش و وهابی صورت گرفته است انزجار خود را اعلام می کنند.


فخرالدینی با بیان اینکه روز قدس امسال با توجه به تحولات منطقه از اهمیت مضاعفی برخوردار است اظهار داشت: این روز فرصتی را پیشروی امت اسلام اعم از شیعه و سنی قرار داده است تا وحدت و اتفاق نظر خود را در موضع فلسطین و انزجار از جریان خطرناک صهیونیست و تکفیری را به گوش جهانیان برسانند.


وی گفت: مردم روزه دار و مومن دارالعباده در بالغ بر 60 نقطه در راهپیمایی شرکت می کنند و با شعار های خویش همدردیشان را با مردم مظلوم و ستمدیده غزه اعلام می دارند.


فخرالدینی زمان شروع این مراسم در شهرستان یزد را 11 صبح اعلام کرد و گفت: این مراسم از میدان شهید بهشتی و با قرائت زیارت آل یاسین آغاز می شود.


وی تصریح کرد: مردم پس از تجمع در میدان شهید بهشتی با عبور از خیابان امام خمینی (ره) ،چهار راه شهدا و خیابان قیام در مسجد ملا اسماعیل محل برگزاری نماز وحدت آفرین و دشمن شکن جمعه حضور می بایند و در پایان قطعنامه سراسری این راهپیمایی قرائت می شود.


رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان یزد افزود: در راستای رفاه حال همشهریان عزیز جهت حضور در راهپیمایی روز قدس ناوگان اتوبوسرانی استان از ساعت 9 صبح تا پایان راهپیمایی آماده سرویس دهی رایگان به همشهریان عزیز می باشد.


وی با اشاره به گرمای شدید هوای استان به خصوص در ساعات میانی روز اظهار داشت: با هماهنگی های صورت گرفته با آتشنشانی استان برای تلطیف گرمای هوا بر سر شرکت کنندگان در راهپیمایی آب پاشیده می شود.


فخرالدینی اجرای گروه سرود متشکل از نوجوانان با اجرای حرکت های نمایشی و همخوانی اشعار مربوط حزب الله در ابتدای مراسم، استقرار ایستگاه های فرهنگی در طول مراسم، آتش کشیدن پرچم و آدمک های مربوط به سران اسرائیل و آمریکا، جمع آوری کمک های مردمی برای مردم غزه، برپایی نمایشگاه عکس جنایات رژیم صهیونیستی، برپایی ایستگاه های نقاشی ویژه کودکان و... را از برنامه های جنبی راهپیمایی روز قدس دانست.


وی برپایی ایستگاه خیبر را از دیگر برنامه های روز قدس در استان دانست و گفت: این ایسگاه به مدت دوشب و با اجرای برنامه های متوع فرهنگی در رابطه با فلسطین و گروه های تکفیری برای آگاه سازی مردم توسط گروه شهید سید عبای موسوی در محل پارک کوهستان برگزار می شود.

 

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان یزد در پایان تصریح کرد:راهپیمایی روز قدس امسال با شعار پشتیبانی از مردم غزه، برائت از فتنه صهیونیستی داعش و تمرکز بر آرمان فلسطین در سراسر کشور برگزار می شود.

 

پایان پیام/



 

کد خبر 388571

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha