جنایت های خونین غزه همه ملت های جهان را به خشم آورده است

خبرگزاری شبستان: مدیر کل تبلیغات اسلامی استان اردبیل با اشاره به جنایت های در حال وقوع در غزه، گفت: این نسل کشی خشم و داد همه ملت های جهان را درآورده است.

حجت الاسلام مهدی ستوده مدیر کل تبلیغات اسلامی استان اردبیل در حاشیه مراسم راهپیمایی روز قدس در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در اردبیل، اظهار داشت: نسل کشی صهیونیست ها فجیع ترین حوادث دوران تاریخ است.


وی، با اشاره به ضرورت حمایت از مردم غزه، افزود: رژیم منفور اسرائیل به کشتن کودکان و نسل اینده غزه روی اورده است چراکه می داند آتش انتقام قتل پدران و مادران این کودکان در اینده دامن آنها را خواهد گرفت.


حجت الاسلام ستوده، تنها راه رهایی قدس از چنگ استکبار را اتحاد واقعی امت اسلامی بیان کرد و گفت: راهپیمایی روز قدس که در اکثر کشورهای جهان در حال برگزاری است به نوعی نمایش صلابت و مقاومت جهان اسلام است و وظیفه هر فرد مسلمان و غیر مسلمان است که این جنایت و نسل کشی را محکوم کند.


مدیر کل تبلیغات اسلامی استان اردبیل، با اشاره به نامگذاری جمعه آخر ماه مبارک رمضان به نام روز جهانی قدس، ادامه داد: به راستی که این نامگذاری تدبیر و اینده نگری امام راحل را بیان می کند چراکه در این روز تاریخ ساز همه انسان های ازاده، حق طلب، دادخواه و محکوم کنندگان جنایت گرد هم آمده و فریاد انزجار خود را از استکبار جهانی اعلام می دارند.


این مقام مسئول، با یادآوری این مطلب که فریاد انزجار از جنایت های رژیم اشغالگر قدس امروز از قلب اروپا و آمریکا نیز شنیده می شود، تصریح کرد: امروز جنایات رژیم صهیونیستی در غزه برای همه انسان ها در همه اقصی نقاط جهان دردآور و تاسف برانگیز است و در این بین به خاطر اینکه سازمان های بین المللی نیز در مقابل این جنایت ها سکوت کرده اند، انسان ها آزاده را بیشتر خشمگین کرده است.


حجت الاسلام ستوده در پایان سخنان خود با تاکید بر اینکه امروز همه جهانیان با فریاد "مرگ بر اسرائیل" مشت محکمی بر دهان این رژیم منفور می زنند، خاطر نشان کرد: روز قدس امسال رنگ و بوی دیگری دارد چراکه در چنین روزی نیز شاهد کشتار بی رحمانه، تجاوزکارانه و وحشیگری رژیم صهیونیستی در غزه هستیم.


پایان پیام/
 

کد خبر 388760

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha