مراکزی همچون کانون های مساجد منبع تغذیه فکری جوانان باشند

خبرگزاری شبستان: عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس با اشاره به اینکه مراکزی چون مساجد و نهادهای وابسته به آن باید مورد حمایت مسئولان قرار گیرند، بر لزوم جذب و نگهداشت افراد خبره در مساجد و کانون ها تاکید کرد.

الیاس نادران، نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی به نقش مهم کانون‌ های فرهنگی هنری مساجد در مقابله با تهاجم فرهنگی دشمن اشاره کرد به خبرنگار حوزه مسجد و کانون‌ های مساجد خبرگزاری شبستان گفت: از گذشته مراکزی چون مسجد و نهادهای وابسته به آن مانند کانون های فرهنگی هنری و پایگاه‌ های بسیج محل فعالیت های معنوی و اعتقادی و فرهنگی بوده اند.

 

وی بیان کرد: پایگاه هایی همچون کانون های فرهنگی هنری مساجد باید منبع تغذیه فکری برای نوجوانان و جوانان، میانسال و آحاد جامعه باشند.

 

عضو کمیسیون برنامه و بودجه با اشاره به نقش مهم مساجد از ادوار گذشته تاکنون اظهار کرد: در دوران پیروزی انقلاب اسلامی، هشت سال دفاع مقدس و نیز مقابله با تهاجم فرهنگی دشمن، مساجد نقش قابل انکاری داشته اند، از این رو سازمان دهی و پشتیبانی از چنین مراکزی باید مورد توجه مسئولان قرار گیرد.

 

نادران جذب و نگهداشت افراد خبره در این مراکز که بتواند پاسخگوی نیازهای کشور در ابعاد مختلف و آینده ساز کشور باشد از ضروریاتی است که باید مورد توجه باشد.

 

وی خاطر نشان کرد: برای تاثیرگذاری بیشتر این مراکز باید حمایت ها بیشتر شود، زیرا هیچ مرکزی نمی تواند به اندازه مساجد برای مردم اعتماد بخش و اطمینان بخش باشند.

 

 

پایان پیام/ 
 

کد خبر 388903

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha