زحمات خالصانه توأم با استغفار و طلب عفو در عید فطر به بار می نشیند

خبرگزاری شبستان: فرمانده انتظامی گیلان در پیام تبریک خود به مناسبت عید سعید فطر، آورده است:زحمات خالصانه توأم با استغفار و طلب عفو در ایستگاه فطر به بار نشسته و این عید هزاران بار مبارک جامعه گیلانی باشد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از گیلان، فرمانده انتظامی استان گیلان به مناسبت در پیش بودن عید سعید فطر، این عید بزرگ اسلامی را به مردم استان گیلان تبریک گفت. در پیام تبریک فرمانده انتظامی استان گیلان آمده است: پاداش صیانت و روزه داری، آسودگی خاطر، آرامش و ارتقای امنیت جامعه‌ای بوده که اعضایش با تمسک و توسل به ذات باری تعالی، خود را بازیافته و آماده برای استمرار این شکوفایی هستند.

 

زحمات خالصانه توأم با استغفار و طلب عفو در ایستگاه مبارک فطر به بار نشسته و این عید که نتیجه این زحمات خالصانه بوده، هزاران بار مبارک جامعه گیلانی باشد که با تعاملات ارزنده و مدبرانه خود، فضای جامعه را برای بهتر زیستن مهیا کرده و می‌کنند.

 
فرمانده انتظامی استان گیلان در ادامه افزوده است: نقش بی بدیل جامعه گیلانی در صیانت از خود و جامعه در ماه مبارک رمضان، بهترین پاداش را به همراه داشته و نیروی انتظامی افتخار می‌کند که خدمتگزار مردمی خوب بوده و با تلاش و کوشش خود در حمد و ثناگویی باری تعالی، زحماتش را در روز عید سعید فطر جشن گرفته و دوشادش هم، به ستایش حق تعالی رفته و جان و روح خود را در نماز عید فطر می‌شویند.
 

سردار قائد رحمتی در پایان پیام خود، پیشاپیش عید سعید فطر و طلیعه ماه شوال را به محضر مردم متدین و انقلابی استان گیلان تبریک گفته و ضمن قدردانی از تعامل و همکاری مردم با نیروی انتظامی، آمادگی پلیس را در سال اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی جهت استمرار خدمتگزاری به مردم گیلان اعلام کرد.
 

 

پایان پیام/

کد خبر 389564

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha