برگزاری نخستین جشنواره استانی رسانه ، نظم و امنیت در استان مرکزی

خبرگزاری شبستان: معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان مرکزی از برگزاری نخستین جشنواره استانی رسانه ،‌نظم و امنیت عمومی در این استان خبر داد.

به گزارشخبرگزاری شبستان از اراک، سرهنگ سید احمد خسروی، معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان مرکزی (11 مرداد) با اشاره به برگزاری این جشنواره در جمع خبرنگاران گفت: روزنامه نگاران و خبرنگاران استان مرکزی می توانند با ارائه آثار خود در این جشنواره استانی شرکت کنند.


وی اضافه کرد: با توجه به بازتاب مطلوب جشنواره رسانه، نظم و امنیت عمومی که در سال گذشته در سطح ملی برگزار شد در سال جاری به منظور افزایش روز افزون احساس امنیت اجتماعی فرماندهی انتظامی استان مرکزی در نظر دارد تا در چارچوب ماموریت ها و وظایف اجتماعی خویش، جشنواره ای با عنوان"رسانه و نظم و امنیت عمومی" برگزار کند.


سرهنگ خسروی ادامه داد: این جشنواره با همراهی و همکاری اصحاب رسانه و فرهیختگان حوزه قلم و اندیشه در سطح استانی برگزار خواهد شد.


این مقام مسئول هدف از برگزاری این جشنواره را تقویت بسترها و زمینه های رسانه ای نظم و امنیت عمومی، بسط و گسترش تعامل هدفمند ناجا و رسانه ها و تقویت سهم رسانه ها در پیشگیری اجتماعی دانست.


معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان مرکزی ظرایف روان شناختی نشر و تحلیل اخبار حوادث و رخ دادها، ابعاد جامعه شناختی تهیه، تدوین و انتشار اخبار اجتماعی، نقش رسانه ها در ترویج قانون گرایی و نظم پذیری، ساز و کارهای رسانه ای ارتقای نظم و امنیت اجتماعی و سهم و نقش رسانه ها در ارتقای تعامل پلیس و مردم را از محورهای برگزاری این جشنواره دانست.


وی خاطر نشان کرد: روزنامه نگاران، مدیران مسئول، نویسندگان، خبرنگاران مطبوعات و خبرگزاری ها و پایگاه های خبری می توانند آثار منتشر خود در بازه زمانی 30 دیماه 92 تا تاریخ 30 دی ماه 93 را به آدرس دبیرخانه جشنواره ارسال کنند.


سرهنگ خسروی در بخش دیگری از سخنانش به برخی از ضوابط و مقررات آثار ارسالی اشاره کرد و گفت: زمینه های جشنواره، خبر، مصاحبه و گزارش می باشد و آثار ارسالی به طور مجزا در دو گروه رسانه های مکتوب شامل "روزنامه ها و گاهنامه ها" و مجازی شامل "خبرگزاری‌ها و پایگاه های اطلاع‌رسانی اینترنتی" مورد بررسی قرار می‌گیرند و محدودیتی برای تعداد آثار ارسالی وجود ندارد.


وی ادامه داد : آثاری در جشنواره شرکت داده می شود که در فاصله زمانی پیش گفته در یکی از نشریات سراسری، محلی، خبرگزاری و پایگاه های اطلاع رسانی اینترنتی کشور که دارای مجوز انتشار و فعالیت هستند، به چاپ رسیده باشد.


معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان مرکزی زمان برگزاری مراسم اختتامیه و تقدیر از برگزیدگان را 10 اسفندماه سال جاری اعلام کرد و گفت: علاقمندان می توانند برای کسب اطلاعات بیشتر به سایت http://www.festival.police.ir مراجعه کنند.


وی اضافه کرد: شرکت کننده گان می توانند آثار خود را به دبیرخانه جشنواره به آدرس اراک، کمربندی شمالی روبروی برق باختر، فرماندهی انتظامی استان مرکزی، اداره اطلاع رسانی معاونت اجتماعی - دبیرخانه رسانه و نظم و امنیت عمومی ارسال کنند.


پایان پیام/
 

کد خبر 390195

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha