تقدیر از مسئولین کمیته های مردمی عضو شورا

خبرگزاری شبستان: به مناسبت سالروز تاسیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی از سه نفر از مسئولان کمیته های مردمی عضو این شورا با اهدا لوح و هدایایی تقدیر شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از اراک، شکر الله حسن بیگی، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندرای مرکزی (12 مرداد) در دیدار مجمع نمایندگان شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان مرکزی با نماینده ولی فقیه در استان مرکزی و امام جمعه اراک که در سالن جلسات شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان مرکزی برگزار شد، گفت: همدلی و همفکری بین اعضای شورا سبب انجام کارها به نحو احسن و بهترین شکل می شود.


وی افزود: شورای هماهنگی ظرفیت و امکانات خوبی دارد که باید به درستی از این امکانات برای اجرای برنامه ها و مناسبت ها استفاده شود.


حسن بیگی بیان کرد: شورای هماهنگی باید علاوه بر برگزاری برنامه ها در مناسبت های خاص، در طول سال هم به اجرای برنامه و فرهنگ سازی بپردازد.


این مقام مسئول در بخش دیگری از سخنانش به تهاجم فرهنگی دشمنان اشاره کرد و گفت: استفاده از جاذبه های هنری برای جذب حداکثری ضروری است و باید اتاق فکری نیز برای انجام هر چه بهتر فعالیت ها تشکیل شود.


معاون سیاسی، اجتماعی و امنیتی استانداری مرکزی بیان کرد: باید از هنرمندان و افرادی که در زمینه هنری صاحب نظر هستند استفاده کرده و به فرهنگ سازی بپردازیم.


اجرای برنامه های شورای هماهنگی در 140 نقطه استان مرکزی
حجت الاسلام عباس هاشمی، رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان مرکزی نیز با اشاره به فعالیت های گسترده شورای هماهنگی در برنامه های مختلف گفت: این شورا در 140 نقطه مختلف شهری و روستایی با حضور گسترده مردم به اجرای برنامه می پردازد.


وی با اشاره به اینکه شورای هماهنگی استان مرکزی در ارزیابی های صورت گرفته جزء شورای برتر کشور در انجام فعالیت ها و برنامه ها شده است، اضافه کرد: این نشان از همدلی و همکاری اعضای شورا و حضور گسترده مردم در برنامه ها است.


وی همچنین به حضورگسترده و مشارکت مردم در برنامه ها و راهپیمایی ها اشاره کرد و گفت: پس از پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی موضوع مشارکت مردم در عرصه‌های مختلف به عنوان نماد و تبلور عینی جمهوریت مورد توجه ویژه رهبر و بنیانگذار جمهوری اسلامی، حضرت امام خمینی(ره) و سایر مسئولان کشور قرار گرفت.


گفتنی است در این مراسم که با حضور نماینده ولی فقیه در استان مرکزی و امام جمعه اراک و اعضای شورا برگزار شد، از مسئولان کمیته های مردمی عضو شورا با اهدا لوح و هدایایی تقدیر شد.
 

پایان پیام/

کد خبر 390358

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha