حرکت آموزش و پرورش در مسیر قله های رفیع علمی باشد

خبرگزاری شبستان: نماینده ولی فقیه در استان مرکزی و امام جمعه اراک گفت: حرکت آموزش و پرورش در مسیر قله های رفیع علمی و پیشبرد اهداف نظام باشد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از اراک، آیت الله قربانعلی دری نجف آبادی، نماینده ولی فقیه در استان مرکزی و امام جمعه اراک(14 مرداد) در مراسم تودیع و معارفه مدیر کل آموزش و پرورش استان مرکزی ضمن تقدیر از خدمات مسئولان آموزش و پرورش گفت: حرکت آموزش و پرورش به سمت و سوی اهداف متعالی خود با همکاری همه ی دستگاه های اجرایی برای رسیدن به قله های رفیع سعادت باشد.


وی با اشاره به اینکه آموزش و پرورش به عنوان بزرگترین دستگاه تربیتی، وظیفه خطیری در تعلیم و تربیت آینده سازان این مرز و بوم دارد، اضافه کرد: مدیران و مسئولان آموزشی باید در این راستا تلاش کنند.


نماینده ولی فقیه در استان مرکزی و امام جمعه اراک در بخش دیگری از سخنانش به ظرفیت های آموزش و پرورش اشاره کرد و ادامه داد: باید به درستی از این ظرفیت ها استفاده کرد و با برنامه ریزی صحیحی آینده سازان ایران اسلامی را به مدارج بالای علمی و فرهنگی برسانیم.


آیت الله دری بیان کرد: آموزش و پرورش استان مرکزی باید با آگاهی کامل از مسایل، با انگیزه تمام و با ایمان خود بتواند دانش آموزانی را تربیت کند که در سراسر کشور در همه ی زمینه ها مطرح شود.


این مقام ارشد استان در ادامه با بیان اینکه فضاهای آموزشی کشور به خصوص آموزش و پرورش نباید آلوده به جناح بازی های سیاسی شود، ادامه داد: بمسئولان آموزش و پرورش باید با برنامه ریزی های خود محیطی علمی را برای تعلیم و تربیت آینده سازان ایران اسلامی فراهم کنند.


وی با اشاره به اهمیت وجود مدیرانی کارآمد، اندیشمند و با اخلاق برای آموزش و پرورش گفت: آموزش و پرورشی سازمانی است که متعلق به تمامی همه افراد جامعه است و مدیران آن باید کاردان و پژوهشگر باشند.


وی ثبات در برنامه ریزی و مدیریت در آموزش و پرورش را یک اصل اساسی و مهم دانست و ادامه داد: کار این دستگاه بزرگ فرهنگی تنها تعلیم و تربیت فرزندان و آینده سازان ایران اسلامی است و باید با ثبات مدیریتی و برنامه ریزی بتوانند راه روشنی برای آینده ایران اسلامی ترسیم کنند.
 

در این مراسم که با حضور مهرزاد حمیدی معاون تربیت بدنی و سلامت وزرات آموزش و پرورش، آیت الله دری نجف آبادی نماینده ولی فقیه در استان مرکزی و امام جمعه اراک، محمد حسین مقیمی استاندار مرکزی و جمعی از مسوولان استانی برگزار شد، شهریار فولادوند طی حکمی از سوی وزیر آموزش و پرورش به عنوان مدیر کل آموزش و پرورش استان مرکزی معرفی و از زحمات سیف الله کریم زاده مدیرکل اسبق این اداره کل تقدیر شد.

پایان پیام/

کد خبر 390947

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha