بازدید سرپرست اداره کل ارشاد استان یزد از طرح آسمانی ها

خبرگزاری شبستان: سرپرست اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد، از برنامه های اوقات فراغت کانون های مساجد استان بازدید کرد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از یزد، محمد رضا دهبیدی پور سرپرست اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد صبح امروز ( 16 مرداد) از اجرای طرح اوقات فراغت در کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان با عنوان آسمانی ها دیدار کرد.


سرپرست اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان با حضور در کانون فرهنگی هنری مسجد جامع رحمت آباد در جریان کلاس ها و برنامه های این کانون در طرح اوقات فراغت قرار گرفت.


کلاس های صنایع دستی در رشته های معرق، خاتم کاری، منبت، کلاس های قرآنی در رشته های قرائت، حفظ، تجوید و تفسیر و دوره آموزشی خوشنویسی از دوره هایی بود که مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان از آن بازدید کرد.


سید مجتبی دشتی مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری مسجد جامع رحمت آباد در حاشیه این بازدید گفت: بیش از 100 نفر از نوجوانان و جوانان در برنامه های اوقات فراغت این کانون شرکت می کنند.


وی با اشاره به برگزاری بیش از 10 دوره در این کانون گفت: برگزاری برنامه های متنوع ورزشی، فرهنگی و اردویی از بخش های جانبی کلاس های این کانون است.

 

پایان پیام/

 

 

 

 


 

کد خبر 391407

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha