اعزام نخستین گروه خواهران فعال اوقات فراغت به اردوی پایان دوره

خبرگزاری شبستان: مسئول دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد استان مرکزی گفت: نخستین گروه خواهران فعال در کلاس های اوقات فراغت تابستان ۹۳ به اردوی پایان دوره اعزام شدند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از اراک، حجت الاسلام مصطفی ذوالفقاری، مسئول دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد استان مرکزی در حاشیه اعزام خواهران اعضای کانون های فرهنگی هنری مساجد به اردوی پایان دوره کلاس های اوقات فراغت که امروز (18 مرداد) برگزار شد، به خبرنگار خبرگزاری شبستان در اراک گفت: 400نفر از خواهران فعال عضو کانون های فرهنگی هنری مساجد استان مرکزی که حضوری فعال در کلاس های تابستان مساجد داشتند به اردوی یک روزه به اردوگاه تفریحی همدان اعزام می شوند.


وی افزود: این اردوها به صورت متمرکز به همت دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد استان مرکزی از امروز هجدهم مرداد ماه به مدت سه روز برگزار خواهد شد.


حجت الاسلام ذوالفقاری بیان کرد: شرکت کنندگان در این اردوی تفریخی از اماکن دیدنی این شهر از جمله گنج نامه، آرامگاه بابا طاهر، آرامگاه بوعلی، موزه دفاع مقدس و مکان های دیگر بازدید می کنند. 

مسئول دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد استان مرکزی اهدای بسته های فرهنگی حاوی بروشورهایی در مورد عفاف و حجاب، نمایش فیلم و برپایی ایستگاه کتابخوانی در اردوگاه را از برنامه های جنبی این اردو دانست.


وی با اشاره به اینکه این اردوه در سه دوره یک روزه برای خواهران فعال عضو کانون های مساجد پیش بینی شده است، ادامه داد: در مرحله اول 200 نفر از خواهران عضو کانون های مساجد استان مرکزی شرکت دارند.

این مقام مسئول خاطر نشان کرد: برگزاری این گونه اردوها تاثیر بسزایی در حس مشارکت و همکاری و تبادل اندیشه های افراد داشته و از برنامه های پیش روی این دبیرخانه تداوم این اردوها است.


پایان پیام/
 

 

کد خبر 391782

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha