افتتاح پایگاه مقاومت شهدای گمنام بروات به میمنت حضور این شهدا در شهر

خبرگزاری شبستان: فرمانده حوزه مقاومت بسیج شهدای بروات اعلام کرد: به میمنت حضور شهدای گمنام در شهر بروات، پایگاهی با نام شهدای گمنام در مسجد جامع بروات افتتاح می شود.

ستوانیکم پاسدار محمد رویان، فرمانده حوزه مقاومت بسیج شهدای بروات در آستانه میزبانی از دو شهید گمنام در این شهر در مصاحبه اختصاصی با خبرنگار خبرگزاری شبستان از آمادگی بسیجیان و اهالی بخش بروات برای تشییع پیکر پاک و مطهر این شهدا خبر داد و گفت: فضاسازی جهت استقبال از شهدای گمنام نیز در حال انجام است.

 

وی با بیان اینکه به میمنت حضور شهدای گمنام در شهر بروات، پایگاهی با نام شهدای گمنام در مسجد جامع بروات نیز افتتاح می شود؛ به دیگر اقدامات این حوزه مقاومت در میزبانی از شهدای گمنام اشاره و تصریح کرد: تامین امنیت جهت نقل و انتقال شهدای گمنام از مرکز استان تا بروات از جمله این اقدامات است.

 

ستوانیکم رویان افزود: تامین آمبولانس جهت دریافت پیکر مطهرشهدای گمنام از مرکز استان، آمادگی جهت تشییع شهدای گمنام در بخش بزرگ بروات و تامین امنیت مراسم از لحظه حضور شهدای گمنام در بخش بروات تا پایان مراسم تدفین از دیگر اقدامات است.

 

وی با بیان اینکه بخش بزرگ بروات 104 شهید والامقام تقدیم نظام وانقلاب کرده است؛ به شهدای شاخص این منطقه اشاره کرد و گفت: شهیدان"علی ضرغام، علی بلوچی، جهانگیر برخورداری، داود اعتمادی، حسن زنگی، علی نیکویی، محمد سام نژاد، ناصر محمدرضا خانی، علی سام نژاد، رضا اعتمادی و رحیمی" از جمله شهدای شاخص بروات است.

 

پایان پیام/

کد خبر 394752

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha