برگزاری کارگاه نقد و بررسی نمایش های اجرایی روز دوم جشنواره تئاتر فجر

خبرگزاری شبستان: کارگاه نقد و بررسی نمایش های اجرا شده در روز دوم بیست و ششمین جشنواره استانی تئاتر فجر در یاسوج برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یاسوج، بیست و ششمین جشنواره استانی تئاتر فجر کهگیلویه و بویراحمد به میزبانی شهر یاسوج در حال برگزاری است.

کار داوری نمایش های منتخب استانی را آقایان محسن قصابیان، دکتر علی ایزدی و بهمن سلیمانی بر عهده دارند.

بنابراین گزارش: نمایش "کسی دست به عصا توی شکمم راه می رود" به نویسندگی صابر محمدی و کارگردانی علی شفیعی در سالن حسین پناهی و نمایش "مرغ تخم خودش را خورد" به نویسندگی اورنگ نارکی و کارگردانی مسلم نارکی ساعت 12 در سالن استاد آبسلان از نمایش های اجرایی در روز دوم این جشنواره استانی بود که برگزار شد.

نمایش "سنگ ها به ستون ایستاده اند"به نویسندگی صابر محمدی و کارگردانی داوود پارسا ساعت 18 عصر در سال حسین پناهی و نمایش "برد امامزاده" به نویسندگی و کارگردانی ایرج کاظمی ساعت 20 در سالن استاد آبسالان از دیگر نمایش های اجرایی در روز دوم جشنواره بود که به روی صحنه رفتند.

کارگاه نقد و بررسی این نمایش ها با حضور رضا آشفته، منتقد کانون ملی تئاتر ایران شب گذشته (3 شهریور) در سالن سینما تک اداره کل فرهنگ و ارشاد برگزار شد.

اجرای این نمایش ها تا امروز سه شنبه، چهارم شهریور ماه جاری ادامه دارد و مراسم اختتامیه این جشنواره استانی ساعت 16 عصر امروز در سالن همایش های اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان برگزار می شود.

پایان پیام/

کد خبر 396579

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha