تشریح برنامه های نخستین روز از سومین جشنواره ملی آیین های نمایشی

خبرگزاری شبستان: رئیس انجمن هنرهای نمایشی استان کهگیلویه و بویراحمد برنامه های نخستین روز از سومین جشنواره ملی آیین های نمایشی در فرهنگ رضوی را تشریح کرد.

رضا گشتاسب، رئیس انجمن هنرهای نمایشی استان کهگیلویه و بویراحمد به خبرنگار خبرگزاری شبستان در یاسوج، گفت: سومین جشنواره ملی آیین های نمایشی و پرده خوانی در فرهنگ رضوی از امروز، هشتم لغایت 12 شهریور ماه جاری در یاسوج برگزار می شود.

گشتاسب در ادامه به برنامه های روز نخست این جشنواره ملی اشاره و افزود: نمایش "کفتر به شرط چاقو" اثر سعید خیراللهی از استان ایلام ساعت 19 امروز در پارک ساحلی یاسوج به نمایش در می آید؛ ضمن آن که نمایش "جن و کنار" نیز در همین ساعت در پارک مهرورزی یاسوج اجرا خواهد داشت.

وی با بیان این که نمایش "تف و تف" کاری از حسن عنایت پور از سبزوار استان خراسان رضوی ساعت 20 امشب در پارک ساحلی یاسوج اجرا می شود، بیان داشت: نمایش "حلقه آتش" کاری از آرش ساربان از استان خوزستان نیز ساعت 20 امشب در پارک مهرورزی یاسوج اجرا می شود.

رئیس انجمن هنرهای نمایشی استان کهگیلویه و بویراحمد نمایش "غریبه" اثر امیر زارع زاده از استان کردستان در ساعت 20 امشب و اجرای آن در میدان معلم را از دیگر برنامه های روز نخست این جشنواره ملی دانست.

گشتاسب اظهار داشت: نمایش "جن و کنار"اثر رضا رفیعی از استان کهگیلویه و بویراحمد نیز ساعت 21 امشب، هشتم شهریور در پارک ساحلی یاسوج به اجرا در می آید.

وی از اجرای نمایش "کفتر به شرط چاقو" ساعت 21 امشب در پارک مهرورزی یاسوج خبر داد و عنوان کرد: نمایش "حلقه آتش" نیز ساعت 22 امشب در پارک ساحلی یاسوج به نمایش گذاشته می شود.

رئیس انجمن هنرهای نمایشی استان کهگیلویه و بویراحمد اجرای نمایش "ماه تمام" اثر محمد حسن زاده از تربت حیدریه خراسان رضوی در ساعت 22 هشتم شهریور ماه در پارک مهرورزی را از دیگر نمایش های اجرایی روز نخست برشمرد و خاطرنشان کرد: نمایش "تف و تف" نیز ساعت 22 امشب در میدان معلم به نمایش در می آید.

سومین جشنواره ملی "آیین های نمایشی و پرده خوانی در فرهنگ رضوی" از هشتم لغایت 12 شهریور ماه جاری به میزبانی یاسوج مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد برگزار می شود.

پایان پیام/

 

کد خبر 397836

برچسب‌ها

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha