افتتاح و کلنگ زنی 26 پروژه عمرانی با اعتبار 194 میلیارد ریال در بویراحمد

خبرگزاری شبستان: 26 پروژه عمرانی و اقتصادی با اعتبار 194 میلیارد ریال در بخش های عمرانی، اقتصادی، فرهنگی، خدمات و کشاورزی در شهرستان بویراحمد افتتاح و کلنگ زنی شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یاسوج، به مناسبت گرامی داشت هفته دولت، 26 پروژه عمرانی امروز (9 شهریور) با حضور غلام محمد زارعی، نماینده مردم بویراحمد و دنا در مجلس شورای اسلامی، حسن نوروزی، معاون برنامه ریزی استاندارکهگیلویه و بویراحمد، فرماندار، تعدادی از مدیران استانی و مسئولین محلی در شهرستان بویراحمد افتتاح و کلنگ زنی شد.

معاون برنامه ریزی وتوسعه استانداری کهگیلویه وبویراحمد در آیین افتتاح پروژه گاز رسانی به مجموعه روستاهای جلیل بابکان با اعتبار 15 میلیارد ریال به نمایندگی از پروژه های این شهرستان گفت: مجموع پروژه های این شهرستان در بخش های راه، آب، آموزش، کشاورزی، بهداشت،  صنعت، گازرسانی و امور زیربنایی هستند.

حسن نوروزی میزان اعتبار هزینه شده برای اجرای این تعداد طرح در شهرستان بویراحمد را 194 میلیارد ریال با اشتغال زایی 78 نفر برشمرد.

وی، افتتاح جاده برگشت آبشار یاسوج، کارخانه تولید شن و ماسه کوهی با اعتبار 34 میلیارد ریال، گازرسانی به مجموعه روستاهای کوشک، پریکدان و جلیل بابکان، روکش آسفالت راه های روستایی و افتتاح پنج خانه بهداشت روستایی را از طرح های افتتاحی این شهرستان نام برد.

به گفته معاون برنامه ریزی وتوسعه استانداری کهگیلویه وبویراحمد از مجموع 26 پروژه، بهسازی تقاطع جاده ارتباطی سپیدار- سرگچینه تنها پروژه کلنگ زنی این شهرستان است.

پایان پیام/

کد خبر 398081

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha