اجرای برنامه های دهه کرامت در 35  بقعه استان بوشهر

خبرگزاری شبستان: معاون اوقاف و امور خیریه استان بوشهر گفت: 35 بقعه میزبان اجرای برنامه های دهه کرامت در استان بوشهر هستند.

حجت‌الاسلام سید مهدی حسینی، معاون اوقاف و امور خیریه استان بوشهر به خبرنگار خبرگزاری شبستان در بوشهر گفت: امسال برنامه های متنوعی در دهه کرامت در 600 مسجد و 35 بقعه متبرکه در سراسر استان بوشهر برگزار می شود.

 

وی افزود: با هدف ارتقاء معرفت دینی و بصیرت افزایی مردم، برنامه ریزی های لازم برای ترویج سیره اهل بیت (ع) و امامزادگان و جایگاه این بقاع متبرکه به عنوان بقعه های بهشتی در میان مردم انجام داده شده است و دهه کرامت بهترین فرصت برای شناساندن این ظرفیت است.

 

وی خاطر نشان کرد: روز ملی تجلیل از امامزادگان و بقاع متبرکه در دهه کرامت قرار گرفته است و در استان همایش تکریم امامزادگان با حضور سخنرانان شاخص و مداحی مداحان اهل بیت علیهم السلام برگزارشد.

 

حجت الاسلام حسینی تصریح کرد: رونمایی از پرتال جامع امامزادگان و مجموعه مقالات 4 جلدی با موضوعات «امامزادگان و حیات فرهنگی»، «حرمت حرم»، «امامزادگان تجلیگاه هنر قدسی» و «چونان دری گشوده به بهشت» در سراسر کشور از جمله برنامه های مهم اوقاف در این دهه بود.

 

وی گفت: اجرای جشنواره دختران ولایی با حضور دختران ومادران در سالروز میلاد با سعادت حضرت معصومه (س) در 20 بقعه و امام‌زاده استان، تجلیل از نفرات برتر مسابقات قرآنی حائز رتبه در ایام ماه مبارک رمضان، برپایی ایستگاه صلواتی، برپایی 8 نشست بصیرت افزایی با حضور استادان برجسته کشوری و استانی در امام‌زاده‌ها از شاخص ترین برنامه های اوقاف استان بوشهر در این دهه است.
 

پایان پیام/

کد خبر 399316

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha