اختصاص اعتبار ویژه برای ساخت مساجد در محدوده مسکن مهر

مدیرکل مسکن و شهرسازی خراسان رضوی بابیان اینکه تاکنون سه هزارو400 میلیارد تومان درمسکن مهراستان سرمایه گذاری شده است،گفت:وزارت مسکن وشهرسازی اعتبار ویژه ای برای ساخت مساجددرمحدوده مسکن مهراختصاص داده است.

محمدرضا قاسمی، مدیر کل مسکن و شهرسازی خراسان رضوی با بیان اینکه تاکنون سه هزار و 400 میلیارد تومان در مسکن مهر استان سرمایه گذاری شده است، به خبرنگار شبستان گفت: مسکن مهر باعث ایجاد 200 هزار فرصت شغلی در استان شده است.

 

دبیر شورای مسکن و شهرسازی خراسان رضوی تصریح کرد: در ابتدای سال گذشته تنها 160 واحد مسکن مهر به مرحله نازک کاری رسیده بود که این رقم در انتهای سال به 6 هزار و 287 واحد افزایش یافته است.

 

وی خاطرنشان ساخت: وزارت مسکن و شهرسازی اعتبار ویژه ای برای ساخت مساجد در محدوده مسکن مهر اختصاص داده و پیمانکاران نیز نسبت به ساخت مدرسه در این مجتمع ها متعهد شده اند.

 

دبیر شورای مسکن و شهرسازی خراسان رضوی همچنین با اشاره به راه اندازی سامانه www.maskan.ir اذعان داشت: تمامی انبوه سازان و تعاونی هایی که در زمینه مسکن مهر فعالیت دارند باید اطلاعات خود را در این سامانه وارد کنند.


وی با بیان اینکه هدف از اجرای طرح مسکن مهر تعادل در قیمت، مسکن دار کردن اقشار کم درآمد، ایجاد عدالت و آرامش برای مردم است، گفت: پروژه های مسکن مهر استان امسال در 2 مرحله و طی هفته دولت و دهه مبارک فجر به بهره برداری می رسد.

 

مدیر کل مسکن و شهرسازی خراسان رضوی افزود: از بودجه سال 90 نیز سهم ویژه ای برای تاسیسات زیربنایی مسکن مهر در نظر گرفته شده است که در اولین فرصت تخصیص می یابد.

 

 پایان پیام/

کد خبر 40879

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha