برنامه های کانون های مساجد باید متناسب با نیاز امروز جوانان باشد

خبرگزاری شبستان: مسئول دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد استان یزد گفت: برنامه های کانون های فرهنگی هنری مساجد باید متنوع و متناسب با نیاز امروز جوانان باشد.

به گزارش خبرگزاری شبستان، محسن رستگاری مسئول دبیرخانه کانون های فرهنگی در گردهمایی بزرگ اعضای کانون های فرهنگی هنری مساجد یزد که شب گذشته (19 مهر) و به مناسبت سالروز سخنان ارزشمند مقام معظم رهبری (س) در خصوص کانون های فرهنگی هنری مساجد در جمع طلاب و روحامیون خراسان شمالی برگزار شد با گرامیداشت دهه امامت و ولایت گفت: ولایت فقیه از برکات وجودی عید غدیر است که ملت ایران از آن بهره مند شده است.

 

وی با اشاره به بخشی از سخنان مقام معظم رهبری در سفر به خراسان شمالی افزود: معظم له در این مراسم سه بار به موضوع کانون های فرهنگی هنری مساجد اشاره داشتند و از روحانیون خواستند تا خود را مجهز کنند، مسلح به سلاح معرفت و استدلال کنند و سپس به کانون های فرهنگی هنری بروند و پذیرای جوان ها باشد.

 

رستگاری با بیان اینکه مقام معظم رهبری در بیانات خود شرایطی را برای جذب جوانان در مساجد بیان فرموده اند اظهار داشت: ایشان تاکید دارند که با روی خوش از جوانان پذیرایی کند و در رفتار خود سماحت و مدارا داشته باشید.

 

وی با اشاره به برگزاری برنامه های متنوع فرهنگی هنری در سطح کانون های مساجد استان گفت: برنامه های کانون های فرهنگی هنری مساجد باید متنوع و متناسب با نیاز امروز جوانان باشد.

 

رستگاری بر لزوم همکاری بین نهادهای فعال در مساجد تاکید کرد و افزود: ابن مطلبی است که در سخنان رهبری نیز به آن اشاره شده و ما نیز باید خود را ملزم به اطاعت از آن بدانیم.

 

وی اظهار داشت: نهادهای فعال در مسجد باید با برگزاری جلسات متداول و هم اندیشی در برگزاری برنامه ها با یکدیگر همکاری کنند تا بجای پراکندگی در تعداد برنامه های مساجد شاهد افزایش کیفیت در برنامه ها باشیم.

 

رستگاری رییس بنیاد حضرت مهدی موعود(عج)، راحمی از اعضای شورای یاوران نماز استان و دهقان دبیر ستاد احیاء امر به معروف و نهی از منکر استان از دیگر سخنرانان این همایش بودند.

 

پایان پیام/

کد خبر 408977

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha