دانشجویان خواستار محاکمه آل سعود به عنوان جنایتکاران جنگی شدند

هزاران نفر از دانشجویان دانشگاه های استان تهران با امضای طوماری خواستار خروج نیروهای آل سعود از بحرین و محاکمه سران این رژیم در دادگاه لاهه به خاطر ارتکاب جنایات جنگی، قتل، غارت و تجاوز علیه مردم بحرین شدند.

به گزارش خبرگزاری شبستان، در این طومار که به امضای دانشجویان دختر و پسر از دانشگاه های مختلف استان تهران رسیده آمده است ناتو باید به جای دخالت به لیبی انقلابیون را برای مقابله با نیروهای قذافی تجهیز نظامی نماید تا پس از پیروزی انقلابیون شورای انقلاب بتواند مستقل و به دور از دخالتهای بیگانگان تصمیمات لازم را در مورد اداره کشور لیبی اخذ نمایند.

دانشجویان این طومار همچنین با اشاره به لزوم صدور قطعنامه علیه جنایات آل سعود خواستار پرداخت غرامت از سوی عربستان به مردم بحرین به دلیل ارتکاب جنایت و قتل از سوی نیروهای عربستانی در این کشور شدند.

در ادامه این طومار دانشجویی استمرار حاکمیت آل خلیفه در بحرین با استناد به سرکوب وحشیانه مردم غیرمشروع تلقی گردیده و برگزاری انتخابات با مشارکت همه گروه ها جهت انتخاب نوع حکومت بحرین تنها راه حل بحران بحرین برشمرده شده است.

دانشجویان استان تهران همچنین ضمن غیرقانونی تلقی کردن حکومت علی عبدالله صالح در یمن خواستار محاکمه وی و برگزاری انتخابات آزاد در یمن شده اند در بخشی دیگر از این طومار که به امضای هزاران دانشجو رسیده آمده است هویت انقلاب اسلامی که هویتی ظلم ستیز و استقلال طلب است راه را به همه مردم انقلابی جهان برای مقاومت تا پیروزی نشان داده است و چیزی که نباید مسکوت گذارده شود حقوق تضعیف شده مردم مسلمان و بی گناه این کشورهاست که به دست حاکمانشان و به فرمان استکبار مورد هجوم غارت تجاوز، تفتیش منازل و اخراج از محل کار قرار می گیرند و همه اینها نمونه کوچکی از جنایات رژیم های مستبد و غلام حلقه به گوش آمریکا می باشد.

دانشجویان در این طومار تاکید کردند: در حالی که مجامع مسئول بین المللی جز جلسات فرمایشی هیچگونه الزامی برای توقف این جنایات ندارند نمی توان از ساختار ناکارآمد سازمان ملل توقعی جز این داشت.

دانشجویان در پایان این طومار یادآور شدند: حتی مردم اروپا نیز امروز با الگوگیری از مسلمانان در میادین اصلی شهر دست به اعتراض علیه ریاست حاکمان حکومت سرمایه داری خویش می زنند و امروز به برکت خون هزاران شهید راه سعادت به بار نشسته و بیداری ناشی از اسلام در جهان فراگیر شده است.

پایان پیام پیام/
 

کد خبر 41152

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha