همه: مجلس،دولت،قوه قضائیه و جناحها باید تقوای جمعی را از خود شروع کنند

صدر با اشاره به جلسه اخیر نمایندگان و رهبری گفت: تقوای جمعی یک نکته مهمی است که باید همگان به آن توجه داشته باشند و آن را سرلوحه کارهای حزبی، گروهی، جناحی، دستگاهی و یا سازمانی خود کنند.

سیدشهاب‌الدین صدر، نایب‌رییس دوم مجلس شورای اسلامی با اشاره به تأکیدات مقام معظم رهبری در زمینه رعایت تقوای جمعی در جامعه به خبرنگار شبستان گفت: تقوای جمعی یک نکته مهمی است که باید همگان به آن توجه داشته باشند و آن را سرلوحه کارهای حزبی، گروهی، جناحی، دستگاهی و یا سازمانی خود کنند.

 

وی اظهار کرد: مقام معظم رهبری در شرایطی این مسئله را به همگان گوشزد کردند که با توجه به اتفاقاتی که در کشور افتاده است ممکن است گاهی افراد و جریانات سیاسی به انحراف کشیده شوند.

 

وی گفت: همه باید در جامعه چه دولت، چه مجلس، چه قوه قضاییه و چه گروه‌های سیاسی باید مراقب باشند که به این موارد توجه کنند زیرا معظم له همواره مسایلی را مطرح می‌کنند که با توجه به موضوعات روز موضوعیت دارند.

 

صدر یادآور شد: افراد، گروه‌ها و جریان‌ها باید دقت کنند که در جریان حرکت‌شان و مسیر پرپیچ و خم سیاسی کشور به انحراف کشیده نشود و مسیر صحیح را طی کنند.

نایب‌رییس اول مجلس بیان کرد: نباید این در قالب یک شعار باقی بماند و هر کسی آن را به دیگری توصیه کند بلکه وقتی مقام معظم رهبری مطلبی را بیان می‌کند باید همه در ابتدا از خودشان شروع کنند.

 

پایان پیام/
 

کد خبر 42971

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha