اصولگرایان از جریان های قدرت و ثروت کشور دوری کنند

حجت الاسلام موسی غضنفرآبادی نماینده بم گفت:ما باید به سخنان مقام معظم رهبری مبنی بر پرهیز وصل شدن به کانون های قدرت و ثروت پرهیز کنیم زیرا جریان های قدرت و ثروت به جدیت صرف نزدیک شدن و جریان اصولگرایی را دارند.

حجت الاسلام موسی غضنفرآبادی نماینده بم در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر وحدت اصولگرایان برای انتخابات مجلس شورای اسلامی به خبرنگار شبستان گفت: شرایط بسیار حساس است دشمنان تغییر کرده اند جریانات انحرافی و جریان فتنه در حال فعالیت هستند و اگر جریان اصولگرا غافل بماند به سختی به خود و نظام آسیب می رساند.

وی اظهار کرد: جریان اصولگرا که از روی صداقت و راستی به نظام و ملت و رهبری خدمت می کند لازم است که وحدت را در بین خود نگه دارند.

حجت الاسلام غضنفرابادی تاکید کرد: ضروری است جلوی برخی خودسری ها در این جریان گرفته شود باید جلوی برخی تفرقه افکنی ها سد شود و همه باید مراقب خود باشند.

وی گفت: ما نباید فکر کنیم به تنهایی می توانیم هر کاری را انجام دهیم زیرا اصولگرایی یعنی جمع پس همه باید به حرف بزرگان حول محور اصولگرایی گوش دهند و هر چه آنها جمع بندی می کنند بپذیرند ولو به ضرر فرد باشد.

این عضو فراکسیون اصولگرای مجلس حفظ مجموعه را مهمترین موضوعی دانست که در حال حاضر در جریان اصولگرایی مطرح است ما باید مواظب تفرقه افکنی های برخی افراد و طیف هایی که در این جریان حضور دارند باشیم.

وی تصریح کرد: ما باید به سخنان مقام معظم رهبری مبنی بر پرهیز وصل شدن به کانون های قدرت و ثروت پرهیز کنیم زیرا جریان های قدرت و ثروت به جدیت صرف نزدیک شدن و جریان اصولگرایی را دارند.

نماینده بم در خانه ملت یادآور شد: متاسفانه برخی افراد در جریان اصولگرایی قصد نزدیک شدن به کانون های قدرت و ثروت را دارند که این بدترین آسیب برای این جریان است.

وی خاطرنشان کرد: متاسفانه اصولگرایان هنوز به جمع بندی کاملی برای حفظ وحدت خود نرسیده اند و برخی اختلافها در این جریان نگران کننده است و برخی به جای ایجاد وحدت در بین خود مسیرهای جدایی را در پیش گرفته اند.

پایان پیام/
 

کد خبر 43277

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha