ملت ایران اراده پولادین خود را در راهپیمایی ۲۲ بهمن به نمایش گذاشتند

خبرگزاری شبستان: امام جمعه بیرجند با تقدیر از حضور با شکوه و حماسی مردم سراسر استان خراسان جنوبی در راهپیمایی ۲۲بهمن، گفت: وظیفه همه ما این است که زیبایی و حقایق ناب اسلام محمدی را با برنامه‌ریزی در جامعه عملیاتی کنیم تا دشمنان مایوس شوند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بیرجند، حجت الاسلام علی رضایی امروز (24 بهمن) در خطبه‌های عبادی سیاسی نماز جمعه با اشاره به سالروز صدور حکم تاریخی حضرت امام خمینی (ره) مبنی بر ارتداد و اعدام سلمان رشدی نویسنده کتاب کفرآمیز آیات شیطانی، اظهار کرد: وظیفه همه ما این است که زیبایی اسلام و قرآن را به دنیا ارائه کنیم و حقایق ناب اسلام محمدی را با برنامه‌ریزی در جامعه عملیاتی کنیم تا دشمنان مایوس شوند.

 

وی با بیان اینکه اسلام همیشه زنده است، افزود: باید با هوشیاری در صحنه‌ها حضور داشته باشیم تا عزت اسلامی خود را حفظ کنیم.

 

امام جمعه بیرجند با تقدیر از حضور با شکوه و حماسی مردم سراسر استان خراسان جنوبی در راهپیمایی 22بهمن، گفت: بصیرت و ایمان ملت بزرگ ایران اسلامی سبب این حضور دشمن شکن بود و مردم در طول 36 سال گذشته  در کنار یکدیگر برای حفظ و حراست از انقلاب و نظام جمهوری اسلامی ایران تلاش کرده‌اند.

 

حجت الاسلام رضایی تاکید کرد: حضور بی‌نظیر مردم به دشمنان نشان داد که ملت ایران قهرمانانه و با عزت و اراده پولادین همیشه در صحنه هستند.

 

 وی با ابراز تاسف از اینکه شبکه من و تو فیلمی برای تطهیر رژیم ستمگر شاهنشاهی تهیه کرده، یادآور شد: بخش‌های زیادی از خاک ایران به دست شاه خائن بدون جنگ و به دستور دولت انگلستان به کشورهای دیگری مانند عراق و ترکیه واگذار شد.

 

امام جمعه بیرجند با بیان اینکه ما مدیون امام راحل و شهدا هستیم، خاطر نشان کرد: اگر امروز ما حیات داریم به خاطر ایثار و ایستادگی شهدا و جانبازان و آزادگانی است که در طی 8 سال جنگ تحمیلی یک سانتیمتر از خاک میهن اسلامی ایران را به دشمنان ندادند.

 

حجت الاسلام رضایی بر همراهی و پشتیبانی از ولایت فقیه تاکید کرد و افزود: باید توحید و معنویت را در جهان گسترش دهیم و نباید با تفرقه و اختلاف دیگران را از انقلابمان ناامید و مایوس کنیم.

 

وی در بخشی دیگر از سخنان خود به اهمیت تغذیه سالم اشاره کرد و گفت: افرادی که می‌خواهند با استفاده از نعمت‌های الهی به سمت انسانیت بروند باید تغذیه خود را مدیریت کنند چرا که غذا برای این است که انسان طیب شود.

 

امام جمعه بیرجند ادامه داد: بر اساس روایات بسیاری از امراضی که به سراغ انسان می‌آید به دلیل پرخوری است و این زیاده‌روی در غذا خوردن قساوت قلب و هیجان شهوت را به دنبال دارد.

 

حجت الاسلام رضایی با بیان اینکه پرخوری انسان را از عبادت و خدمت به دین و مردم دور می‌کند، تصریح کرد: خداوند متعال فرصت زندگی دنیا را قرار داده تا به درجه عالی انسانیت برسیم و به مقام خلافت الهی سعود کنیم.

 

 

پایان پیام/

کد خبر 439286

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha