در راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن نقشه های دشمنان نقش بر آب شد

خبرگزاری شبستان: امام جمعه بندر آستارا گفت: در راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن نقشه های دشمنان نقش بر آب و آنان در رسیدن به اهداف پلیدشان ناکام ماندند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بندر آستارا، حجت الاسلام کاظم حافظ نیا، امام جمعه آستارا در خطبه های این هفته آیین عبادی و سیاسی نماز جمعه این شهر به حضور گسترده و چشمگیر مردم ولایتمدار و انقلابی ایران اسلامی در راهپیمایی یوم الله 22 بهمن اشاره کرد و افزود: امت همیشه در صحنه ایران اسلامی در این راهپیمایی جوابی دندان شکن و کوبنده به دشمنان دادند.

وی افزود: نوید مقام معظم رهبری درباره حضور پرشور مردم در راهپیمایی یوم الله 22 بهمن محقق و بار دیگر توطئه های دشمنان اسلام و انقلاب نقش بر آب شد.

خطیب نماز جمعه بندر آستارا به حضور گسترده مرزداران و مرزنشینان آستارایی در راهپیمایی یوم الله 22 بهمن اشاره و تصریح کرد: حضور مردم آستارا در راهپیمایی یوم الله 22 بهمن بی سابقه بود و زبان از گفتن آن قاصر است.

حجت الاسلام حافظ نیا با بیان اینکه مردم همیشه در صحنه ایران اسلامی با حضور پرشور خود در راهپیمایی یوم الله 22 بهمن به وظیفه ملی و دینی خود عمل کردند، اظهار کرد: وظیفه مسئولین این است که در قبال این حضور گسترده به مشکلات مردم رسیدگی کنند.

وی با اشاره به اینکه با این حضور پرشور مردم ولایتمدار و انقلابی ایران اسلامی در راهپیمایی یوم الله 22 بهمن وظیفه مسئولین سنگین تر شد، افزود: مسئولان باید حل مشکلات مردم را جدی گرفته و رفاه نسبی را در جامعه برقرار کنند.

امام جمعه بندر آستارا اضافه کرد: مسئولان با دوری از مسائل جناحی و حزبی به فکر مردم باشند و در راستای حل مشکلات مردم از هیچ تلاشی دریغ نکنند.

حجت الاسلام حافظ نیا ادامه داد: مهم ترین پیام حضور پرشور و بی سابقه مردم در راهپیمایی یوم الله 22 بهمن به دشمنان این است که ملت ایران پشتیبان انقلاب، نظام و رهبری هستند و تا آخرین قطره خون و نفس حاضرند با جان و دل از دستاوردها و ارزش های انقلاب اسلامی در برابر دشمنان دفاع کنند.

وی با بیان اینکه حفظ اقتدار و عزت انقلاب و ملت در مذاکرات هسته ای پیام دیگر حضور پرشور مردم در راهپیمایی یوم الله 22 بهمن به تیم مذاکره کننده هسته ای است، اظهار کرد: بیانات مقام معظم رهبری در دیدار با نیروهایی هوایی در رابطه با مذاکرات هسته ای عین مطالبه مردم است و رهبر معظم انقلاب در آن دیدار حجت را تمام کرده و برای مسئولین و اعضای تیم هسته ای مسیر را ترسیم کردند و آنان موظف هستند در این مسیر گام بردارند و با قدرت از مواضع و حقوق ملت دفاع کنند.

امام جمعه بندر آستارا گفت: لغو همه تحریم ها و زیر بار نرفتن ظلم و ستم جبهه استکبار جهانی مهم ترین پیام ملت ایران در راهپیمایی یوم الله 22 بهمن به سردمداران کشور های غربی بود.

وی با اشاره به گفته رییس جمهور آمریکا که تحریم ها ایران را به سر میز مذاکره کشاند، خاطر نشان کرد: ما در طول 36 سال در اوج تحریم ها و توطئه های دشمنان با اقتدار روی پای خود ایستادیم و به پیشرفت های چشمگیری در بخش ها و زمینه های مختلف دست یافتیم.

خطیب نماز جمعه بندر آستارا در بخش دیگری از سخنان خود به صدور حکم تاریخی اعدام سلمان رشدی توسط حضرت امام خمینی(ره) اشاره کرد و افزود: حضرت امام راحل درباره اعدام سلمان رشدی گفت اگر سلمان توبه کند و زاهد هم باشد توبه اش قابل پذیرش نیست و باید اعدام شود.

حجت الاسلام حافظ نیا با بیان اینکه قیام مردم تبریز در 29 بهمن سال 57 به مناسبت چهلمین روز شهدای قیام مردم قم صورت گرفت، گفت: تبریز نقطه شروع تظاهرات و مبارزات علیه رژیم طاغوت بود و این خون های کسانی بود که در قیام ها برای به ثمر نشستن انقلاب ریخته شد.

پایان پیام/

کد خبر 439289

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha