کارگاه آموزشی عفاف و حجاب برگزار شد

خبرگزاری شبستان: به مناسبت بیست و دومین سالروز تاسیس ستادعالی کانون های فرهنگی و هنری مساجد کارگاه آموزشی نگرشی دیگر به عفاف و حجاب در شهرکرد برگزار شد.

حجت الاسلام مراد یوسفی، مسئول دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری چهارمحال وبختیاری با بیان این مطلب به خبرنگار خبرگزاری شبستان از شهرکرد گفت: این کارگاه آموزشی امروز (21 اسفند) در دبیرستان دخترانه شاهد شهرکرد برگزار شد.

 

وی با بیان اینکه این کارگاه آموزشی به همت واحد خواهران این دبیرخانه برگزار شد، افزود: در این کارگاه دو نفر از مربیان دوره آموزشی نگرشی دیگر، در دبیرستان دخترانه شاهد شهرکرد حاضر شدند و آموزش هایی را پیرامون «عفاف و حجاب» به دانش آموزان ارائه کردند.

 

وی هدف از برگزاری این کارگاه آموزشی را مقابله با تهاجم فرهنگی، بصیرت افزایی دختران جوان در حوزه حجاب، تبیین ارزش و اهمیت حجاب، شناسایی استعداد های برتر از بین دختران جوان جهت راه اندازی شبکه فعالان حجاب در استان عنوان کرد.

 

حجت الاسلام یوسفی اظهار داشت: بی حجابی یک امر شخصی نیست بلکه آسیب های آن متوجه تمام اقشار جامعه خواهد شد و دختران جامعه ما باید بدانند که با رعایت حجاب خود می توانند از بروز بسیاری از معضلات اجتماعی پیشگیری کنند.

 

وی از تربیت هفت مدرس دوره آموزشی «نگرشی دیگر» در استان خبر داد و افزود: این مربیان دوره مقدماتی و تکمیلی خود را زیر نظر ستادعالی هماهنگی و نظارت بر کانون های مساجد کشور و همچنین موسسه مطالعات راهبردی علوم و معراف اسلامی گذرانده اند.

 

یوسفی خاطر نشان کرد: تا پایان سال 1393 سه کارگاه آموزشی دیگر نیز در دبیرستان های دخترانه  دوره اول و دوم شهرستان شهرکرد برگزار خواهد شد.

 

گفتنی است، در این کارگاه آموزشی کتاب «حریم ریحانه» بین دانش آموزان حاضر در کارگاه توزیع شد.

 

پایان پیام/ 

کد خبر 445961

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha