موضوعات اقتصادی، بهانه ای است تا بگویند ایران توان انقلاب کردن نداشت

خبرگزاری شبستان: اظهار داشت: مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان کرمان اظهار داشت: دشمنان می خواهند ما را از حرف اول خودمان که همان حرف امام است پائین بیاوردند و این موضوعات اقتصادی بهانه است که در آخر بگویند شما توان انقلاب کردن را نداشتید.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از کرمان، سرهنگ محمد مهدی ابوالحسنی، مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان کرمان در ششمین یادواره سه شهید روستای جهر و پنج شهید گمنام بخش شهداد که با حضور دکتر پورابراهیمی نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی، خانواده های معظم شهیدان و جمع باشکوهی از اهالی منطقه در فضایی سرشار از عطر شهدا برگزار شد، گفت: شرکت در محفلی که به نام و یاد شهیدان است را به هر کس نمی دهند.

 

 

وی با بیان اینکه شهدا سرباز ولایت بودند و در این راه جان خود را تقدیم کردند؛ از خدا بخواهیم توفیق فهم ولایت و سربازی در رکاب ولایت را به ما عطا کند؛ افزود: امام خمینی (ره) هدف از انقلاب را همانند هدف بعثت انبیاء و پیامبر گرامی اسلام (صلی الله علیه وآله) بیان کرد؛ امام راحل ما فرمود: حاضریم نان جبین بخوریم ولی در کاخ های آنچنانی ننشینیم تا دستمان جلوی خارجی ها دراز نباشد.

 

مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان کرمان، با افزودن اینکه هدف امام این بود که انسان را از انسان مادی به انسان خدایی و معنوی برساند؛ اظهار داشت: دشمنان می خواهند ما را از حرف اول خودمان که همان حرف امام است پائین بیاوردند و این موضوعات اقتصادی بهانه است که در آخر بگویند شما توان انقلاب کردن را نداشتید.

 

وی با اشاره به اینکه زندگینامه شهدا را بخوانید و آن را سرلوحه زندگی خودتان کنید، گفت: مادر شهید محمود اخلاقی از شهدای کرمانی در کتاب زندگینامه شهید با نام " نذر قبول " تعریف می کند که: محمودم زیاد به جبهه می رفت و می دانستم که شهید می شود برای همین نذر کردم که اگر بنا هست شهید شود در ظهر عاشورا همانند مولایش امام حسین (علیه السلام) شهید شود؛ این مادر شهید ادامه می دهد که: خدا نذرم را قبول کرد و محمودم در ظهر عاشورا به دیدار معبودش شتافت.

ابوالحسنی با بیان اینکه شهدا در این دنیا عبد و بنده خالص خدا بودند، گفت: جایگاه شهدا به حدی والا است که خداوند در قرآن کریم می فرماید " عند ربهم یرزقون " یعنی نزد من روزی می خورند.

 

پایان پیام/

کد خبر 451676

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha