همایش ملی نکوداشت مهدی اخوان ثالث دریزد برگزار می‌شود

خبرگزاری شبستان: مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد با اشاره به برگزاری همایش ملی نکوداشت مهدی اخوان ثالث در یزد، گفت: همایش ملی نکوداشت مهدی اخوان ثالث در شهریورماه جاری در یزد برگزار می‌شود. 

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یزد، علی غیاثی ندوشن، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد امروز در نشستی با اعضای ستاد برگزاری همایش ملی نکوداشت مهدی اخوان ثالث گفت: همایش ملی نکوداشت مهدی اخوان ثالث از ۱۱شهریورماه سالجاری به مدت دو روز در یزد برگزار می‌شود. 

وی افزود: تاکنون ۳۸چکیده مقاله به دبیرخانه همایش ارسال شده است که علاقمندان تا ۳۱ اردیبهشت ماه فرصت دارند آثار خود را به دبیرخانه این همایش ارسال نمایند. 

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد در ادامه با بیان اینکه درهمایش ملی نکوداشت مهدی اخوان ثالثبرنامه‌های متنوعی اجرا می‌شود، تصریح کرد: برای اولین بار کتاب تقریرات درس ادبیات معاصراخوان به کوشش دکتر یدالله جلالی پندری چاپ و منتشر می‌شود. 

غیاثی ندوشن انتشار کتاب‌های چکیده مقالات همایش، شعر تازه درباره اخوان و چاپ مجموعه مقالات برگزیده را ازدیگر برنامه‌های این همایش عنوان کرد و گفت: درزمان برگزاری این کتاب‌ها کتاب رونمایی خواهد شد. 

وی در خصوص برنامه‌های جنبی همایش افزود: نمایشگاه آثار اخوان، نمایشگاه آثار هنری مرتبط با اخوان و دیدار از زادگاه پدری اخوان دررستای فهرج یزد از اهم برنامه‌های جانبی این مراسم است. 

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد ازتمامی ادب دوستان و علاقه مندان به فرهنگ میهن اسلامی بوه ویژه اساتید و صاحبنظران ادبیات فارسی دردانشگاه‌ها خواست با ارسال آثار ارزشمند خویش و حضور درهمایش ما را درکیفیت برگزاری این همایش یاری فرمایند.

پایان پیام /

کد خبر 456443

برچسب‌ها

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha